Break a leg!

DŠOF SUP UTRKA 21.09.2024. 10:00 21.09.2024. 11:00 2 km Više...

Prijave otvorene Prijave od 04.04.2024. 10:00 do 20.09.2024. 23:59 :: Limit natjecatelja: 20

Događaj - Javno Utrka Prijava na utrku Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Ime utrke: DŠOF SUP UTRKA, organizira se u sklopu Dalmatia Šibenik Outdoor Festivala

Organizatori utrke: Agencija Break a leg, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Rogoznica

Vrijeme održavanja: 21.09.2024. u 10:00 sati (subota)

Duljina: 2 km

Start/cilj utrke: plaža Lozica, Rogoznica

Vremenski limit: 1 sat

Prijava: Do 20.09.2024.

 

Startnina20 EUR

STARTNI PAKETI: Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji, na plaži Lozica u Rogoznici, u subotu, 21.09., od 08:30 do 09:30 sati.

Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica, pokloni sponzora, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.

DŠOF SUP UTRKA kreće sa postavljene startne linije iz mora, na plaži Lozica u Rogoznici, a vozit će se kružna tura oko postavljenih bova. DŠOF SUP staza je duga oko 2 km. Svi natjecatelji moraju veslati stojeći (ne sjedeći).

‍Kontakt broj: +385993239643

E-mail: info@breakaleg.hr

 

PRAVILA NATJECANJA

ORGANIZACIJA

SUP (Stand Up Paddling) utrku u sklopu DALMATIA ŠIBENIK OUTDOOR FESTIVALA organizira agencija Break a leg, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Rogoznica. Utrka starta u subotu, 21.09.2024., u 10:00 sati, sa plaže Lozica, u Rogoznici. Ruta je duga oko 2 km.

UVJETI SUDJELOVANJA

Na DŠOF SUP utrci mogu sudjelovati sve osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete:

- navršenih 18 godina

- osobe starosti od 14 do 18 godina mogu sudjelovati ukoliko imaju potpisanu dozvolu od strane roditelja ili staratelja LINK NA OBRAZAC

- izvršili su prijavu za utrku (ispunjeni online obrazac na www.stotinka.hr + izvršena uplata startnine)

Ukoliko natjecatelj nema svoju dasku na napuhavanje, organizator će mu osigurati istu, uz pripadajuće veslo.

Ukoliko natjecatelj ima svoju dasku na napuhavanje, može se na istoj natjecati, uz uvjet da je daska „touring“ ili „all around“ – ne smije biti „race.“

Natjecatelj je svojom prijavom i uplatom kotizacije izravno suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost, da je upoznat s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, kao i mogućim rizicima koje natjecanja sadrže te se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, kao i prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja.

STARTNI PAKETI

Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji, na plaži Lozica u Rogoznici, u subotu, 21.09., od 08:30 do 09:30 sati.

Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.

NATJECATELJSKI BROJEVI

Svaki natjecatelj dobiva svoj startni broj. Startni broj se MORA NOSITI tijekom cijelog natjecanja, na gornjem dijelu tijela, sprijeda, ne smije biti prekriven te mora biti jasno vidljiv.

OBVEZNA ODJEĆA I OPREMA

Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat s popisom OBVEZNE ODJEĆE I OPREME:

- kupaće gaće/kupaći kostim i/ili kratke hlače i majica i/ili kratko ronilačko odijelo

- neoprenske papuče ili bos/a

MJERENJE VREMENA

Utrka DŠOF SUP kreće sa zadane startne linije iz mora, na plaži Lozica u Rogoznici. Ciljna linija bit će postavljena u moru, blizu kopna, a vozit će se kružna tura oko postavljenih bova. DŠOF SUP staza je duga oko 2 km. Mjerit će se vrijeme. Svaki sudionik se samostalno prijavljuje za utrku. Svi natjecatelji moraju veslati stojeći (ne sjedeći). Rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na Internet stranici www.stotinka.hr

PROMJENA STAZE

Organizator zadržava pravo da bez prethodne najave napravi izmjene na stazi, sukladno vremenskim uvjetima.

UPLATA KOTIZACIJA

Uplatom kotizacije natjecatelj potvrđuje da prihvaća ova pravila i prijava se smatra pravovaljanom.

U slučaju nedolaska na utrku, uplaćeni novac se ne vraća.

OKRJEPA

Za natjecatelje je, uz predočenje startnog broja, nakon utrke osiguran obrok i piće.

GARDEROBA

Garderoba za pohranu osobnih stvari za vrijeme trajanja utrke osigurana je u neposrednoj blizini starta utrke i čekat će natjecatelje na cilju. Pohrana je moguća isključivo u vreći koja je dio startnog paketa te uz predočenje startnog broja na predaji i preuzimanju. Za nepreuzete stvari u navedenom vremenu potrebno je kontaktirati predstavnika organizatora na kontakt broj: +385 99 323 9643.

ZAŠTITA PRIRODE

Utrke se održavaju u prirodi te je sukladno tome obavezno pridržavati se osnovnih pravila zaštite prirode i okoliša te poštivati pravila ponašanja u zaštićenim prirodnim područjima. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, niti isti bacati u more.

Budimo pažljivi prema prirodi, sačuvajmo ju i uživajmo u njenom najljepšem obliku!

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator utrke zadržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

25.5.2018. stupio je na snagu tzv. GDPR ili Europska regulativa za zaštitu osobnih podataka koja određuje kako i pod kojim uvjetima se podaci predani trećoj strani smiju i ne smiju koristiti. Naravno, to se dotiče i nas koji skupljamo vaše podatke u svrhu prijava na natjecanje pa imajte na umu sljedeće:

- podatke koje dobivamo od vas koristit ćemo samo isključivo u svrhu vaše prijave na natjecanje. Te podatke ćemo javno objaviti samo u dva slučaja – objave startne liste natjecatelja i objave rezultata natjecanja. S obzirom da samo natjecanje ne bi imalo smisla bez vaših podataka i oni su postavljeni online isključivo za vašu informaciju, oni se po regulativi koriste dobrovoljno i njihova objava je dopuštena.

- Prilikom svake prijave preko sustava www.stotinka.hr, da biste nastavili ispunjavati podatke, morate se složiti s uvjetima korištenja koji uključuje i GDPR regulativu. U slučaju da imate bilo kakvih prigovora na objavu vaših podataka u vidu startnih i ciljnih lista, javite nam se kako bismo vas iz njih mogli maknuti. Tim potezom se, doduše, gubi smisao vašeg sudjelovanja na natjecanju i gubite poredak na istome, no dužni smo to napraviti ukoliko vi to zatražite.

- od trenutka vaše prijave na natjecanje do samog početka natjecanja, od nas ćete dobiti nekoliko e-mailova s informacijama vezanim uz održavanje natjecanja i prijave na isto, no sve i dalje u kontekstu vaše dobrovoljne participacije na njemu.

- podaci koji će biti objavljeni javno prije natjecanja su: vaše ime i prezime, vaš klub, vaša država. Ostale podatke kao što je vaš datum rođenja, e-mail adresa, adresa stanovanja, grad i svi ostali traženi podaci, ostaju u našoj bazi do kraja natjecanja, u svrhu intervencije prema natjecatelju u slučaju nepredviđenih okolnosti. Podaci se nakon natjecanja brišu i javno ostaju prikazani jedino razultati koji uključuju podatke: vaš startni broj, ime i prezime, državu, klub, kategoriju, spol i mjesto u poretku.

- vaše podatke ne smijemo i nećemo koristiti u druge svrhe, niti prodavati trećim osobama u svrhu remarketinga.

 

                                                                                                                                                                                                                                     Šibenik, travanj 2024.

Break a leg!

Break a leg! d.o.o.

Plaćanje i korekcija rezultata utrka
  • Organizator Break a leg! je odgovoran za točnost podataka utrke, otvaranje i zatvaranje prijava i evidenciju plaćanja naknada za utrku.
  • Ova web stranica nema pristup bankovnom računu organizatora.
  • Molimo pitajte organizatora Break a leg! izravno vezano uz plaćanja i druge informacije o utrci.
  • Bilo koja druga pitanja u vezi s rezultatima utrke treba poslati na timing@stotinka.hr
Kontakt

Web stranice: https://breakaleg.hr/

E-mail: info@breakaleg.hr

Telefon: +38598220970

Adresa: Andrije Hebranga 10, 23000 Zadar, CRO - Croatia

Dodatni linkovi