Finished :: 10 registered, 10 numbered, 10 - FIN
Event - Public Race Registered Competitors Results
Name of the race: DŠOF KAJAK RACE, organized as part of the Dalmatia Šibenik Outdoor Festival
Organizers: Agency Break a leg, in co-organization with the Tourist Board of Šibenik-Knin County and the Tourist Board of Rogoznica
Date and time of race: 21/09/2024, at 11:30 a.m. (Saturday)
Length: 3 km
Start/finish of the race: Lozica beach, Rogoznica
Time limit: 1 hour
Registration: Until September 20, 2024
Entry fee: 30 EUR (FOR TWO)
STARTING PACKAGES: Pick-up of starting packages is organized at the main location, on Lozica beach in Rogoznica, on Saturday, September 21, from 09:30 to 11:00 a.m.
Content of the start package: start number, competition T-shirt, gifts from sponsors, bag for storing personal belongings in the wardrobe. To collect the start package and start number, it is mandatory to present a personal document. Taking the start number for another person is only possible by showing the personal document of the registered person.
DŠOF KAYAK RACE starts from the set finish line from the sea, not far from the coast, paddles in a circle around the placed buoys, after which it sails to the finish line in front of the beach. The race route is about 3 km long.
Contact number: +385993239643
E-mail: info@breakaleg.hr
PRAVILA NATJECANJA
ORGANIZACIJA
DŠOF KAJAK UTRKU organizira agencija Break a leg, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Rogoznica. Utrka starta u subotu, 21.09.2024., u 11:30 sati, sa plaže Lozica u Rogoznici. Ruta je duga oko 3 km.
UVJETI SUDJELOVANJA
Na TANDEMSKOJ KAJAK UTRCI mogu sudjelovati sve osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete:
- navršenih 18 godina
- osobe starosti od 14 do 18 godina mogu sudjelovati ukoliko imaju potpisanu dozvolu od strane roditelja ili staratelja LINK NA OBRAZAC
- izvršili su prijavu za utrku (ispunjeni online obrazac na www.stotinka.hr + izvršena uplata startnine)
Prijava na utrku vrijedi za DVA NATJECATELJA (tandem), jer se vesla u paru. Kajake za utrku osigurava organizator.
Natjecatelji su prijavom i uplatom kotizacije izravno suglasni da se na utrci natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, kao i mogućim rizicima koje natjecanje sadrži te se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, kao i prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja.
STARTNI PAKETI
Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji – na plaži Lozica u Rogoznici, u subotu, 21.09., od 09:30 do 11:00 sati.
Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.
NATJECATELJSKI BROJEVI
Svaki TANDEM dobiva svoj startni broj. Startni broj se MORA NOSITI tijekom cijele utrke, na gornjem dijelu tijela, sprijeda, ne smije biti prekriven te mora biti jasno vidljiv. Startni broj nosi natjecatelj koji u kajaku sjedi sprijeda.
OBVEZNA OPREMA
Svojom prijavom natjecatelji izjavljuju da su upoznati s popisom OBVEZNE ODJEĆE I OPREME:
- kupaće gaće/kupaći kostim i/ili kratke hlače i majica i/ili kratko ronilačko odijelo
- tenisice, neoprenske papuče ili bos/a
MJERENJE VREMENA
Utrka kreće s postavljene ciljne linije iz mora, nedaleko od obale, vesla se kružno oko postavljenih bova, nakon čega se uplovljava u cilj pred plažom. Staza je duga oko 3 km.
Rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na Internet stranici www.stotinka.hr
PROMJENA STAZE
Organizator zadržava pravo da, bez prethodne najave, napravi izmjene na stazi, sukladno vremenskim uvjetima.
UPLATA KOTIZACIJA
Uplatom kotizacije natjecatelji potvrđuju da prihvaćaju ova pravila i prijava se smatra
pravovaljanom.
U slučaju nedolaska na utrku, uplaćeni novac se ne vraća.
OKRJEPA
Za natjecatelje je, uz predočenje startnog broja, nakon utrke osiguran obrok i piće.
GARDEROBA
Garderoba za pohranu osobnih stvari za vrijeme trajanja utrke osigurana je u neposrednoj blizini starta utrke i čekat će natjecatelje na cilju. Pohrana je moguća isključivo u vreći koja je dio startnog paketa te uz predočenje startnog broja na predaji i preuzimanju. Za nepreuzete stvari u navedenom vremenu, potrebno je kontaktirati predstavnika organizatora na kontakt broj: +385 99 323 9643.
ZAŠTITA PRIRODE
Utrka se održava u prirodi te je sukladno tome obavezno pridržavati se osnovnih pravila zaštite prirode i okoliša te poštivati pravila ponašanja u zaštićenim prirodnim područjima. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji gdje se utrka održava, ili isti bacati u vodu.
Budimo pažljivi prema prirodi, sačuvajmo ju i uživajmo u njenom najljepšem obliku!
SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI
Prijavom na utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator utrke zadržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
25.5.2018. stupio je na snagu tzv. GDPR ili Europska regulativa za zaštitu osobnih podataka koja određuje kako i pod kojim uvjetima se podaci predani trećoj strani smiju i ne smiju koristiti. Naravno, to se dotiče i nas koji skupljamo vaše podatke u svrhu prijava na natjecanje pa imajte na umu sljedeće:
- podatke koje dobivamo od vas koristit ćemo samo isključivo u svrhu vaše prijave na natjecanje. Te podatke ćemo javno objaviti samo u dva slučaja – objave startne liste natjecatelja i objave rezultata natjecanja. S obzirom da samo natjecanje ne bi imalo smisla bez vaših podataka i oni su postavljeni online isključivo za vašu informaciju, oni se po regulativi koriste dobrovoljno i njihova objava je dopuštena.
- Prilikom svake prijave preko sustava www.stotinka.hr, da biste nastavili ispunjavati podatke, morate se složiti s uvjetima korištenja koji uključuje i GDPR regulativu. U slučaju da imate bilo kakvih prigovora na objavu vaših podataka u vidu startnih i ciljnih lista, javite nam se kako bismo vas iz njih mogli maknuti. Tim potezom se, doduše, gubi smisao vašeg sudjelovanja na natjecanju i gubite poredak na istome, no dužni smo to napraviti ukoliko vi to zatražite.
- od trenutka vaše prijave na natjecanje do samog početka natjecanja, od nas ćete dobiti nekoliko e-mailova s informacijama vezanim uz održavanje natjecanja i prijave na isto, no sve i dalje u kontekstu vaše dobrovoljne participacije na njemu.
- podaci koji će biti objavljeni javno prije natjecanja su: vaše ime i prezime, vaš klub, vaša država. Ostale podatke kao što je vaš datum rođenja, e-mail adresa, adresa stanovanja, grad i svi ostali traženi podaci, ostaju u našoj bazi do kraja natjecanja, u svrhu intervencije prema natjecatelju u slučaju nepredviđenih okolnosti. Podaci se nakon natjecanja brišu i javno ostaju prikazani jedino razultati koji uključuju podatke: vaš startni broj, ime i prezime, državu, klub, kategoriju, spol i mjesto u poretku.
- vaše podatke ne smijemo i nećemo koristiti u druge svrhe, niti prodavati trećim osobama u svrhu remarketinga.
Šibenik, travanj 2024.
Break a leg!Break a leg! d.o.o. |
Payment and correction of race results |
|
Contact |
Website: https://breakaleg.hr/ Email: info@breakaleg.hr Phone: +385993239643 Address: Andrije Hebranga 10, 23000 Zadar, CRO - Croatia |
Organiser links |