Končana :: 69 prijavljeni, 66 plačani, 61 Dodeljene štartne številke, 8 - REG 59 - FIN 2 - DNF
Dogodek - Javno Tekma Prijavljeni tekmovalci Rezultati
Ime utrke: Trking od fruti 2013.
Datum: nedjelja, 13.10.2013.
Područje: Kaldir i okolica
Start utrke: 09:00 ultra / 10.00 planinarska i jogging
Cilj utrke: kaldir
Prijave: do četvrtka, 03.listopada.
Potvrda prijava:
Podjela instrukcija za utrku, natjecateljskih kartica i majica te potpisivanje izjava.
subota, 12. listopada: 19:00h – 22:00h
nedjelja, 13. listopada: 07.00h – 09.00h
Tehnički sastanak: 8:50 ultra / 9:50 planinarska i jogging
Vrijeme trajanja utrke: 03 – 12h
Kategorije: Jogging, Planinarska i Ultra
Ultra kategorija starta na kronometar, svakih 15 sekundi, prema startnim brojevima. Jogging i planinarska startaju odjednom.
Pravila natjecanja:
Svi natjecatelji dužni su pridržavati se pravila i propisa Alpe Adria Trekking Cup-a i internih pravila treking utrke Brooks IstraTrek.
Dužina utrke:
Ultra kategorija: 40km
Planinarska kategorija: 25km
Jogging kategorija: 12km
Bodovanje:
Utrka se boduje za Alpe Adria Trekking Cup.
PRIJAVE I STARTNINA:
Prijave za utrku: isključivo putem on-line prijavnice na web stranici www.stotinka.hr
Krajnji datum za prijave: četvrtak, 03.10.2013. do 24.00h
Naknadne prijave se neće primati.
Konačna lista natjecatelja: biti će objavljena u utorak, 08.10.2013. Na konačnoj listi natjecatelja biti će svi oni koji su ispunili on-line prijavu za natjecanje i uplatili startninu do navedenog datuma.
Startnina:
Ultra kategorija: 150kn po osobi
Planinarska kategorija: 100kn po osobi
Jogging kategorija: 80kn po osobi
Uplata startnine:
Startnina se uplaćuje na žiro račun udruge, najkasnije do četvrtka, 03.10.2013. u punom iznosu. Kopiju uplate poslati na e-mail: info@srk-alba.hr
- natjecatelje koji pošalju prijavu a ne uplate depozit do navedenog datuma smatrat ćemo odustalima.
- natjecateljima koji odustanu od natjecanja, startnina neće biti vraćena ali će moći preuzeti majicu utrke
- strani državljani startninu podmiruju na startu utrke
Podaci za uplatu startnine:
SRK ”ALBA”, Presika 51/a, 52220 Labin
Broj računa: 2402006-1100564521
Opis plaćanja: TOF2013 + ime natjecatelja
Startnina uključuje slijedeće:
- organizacija utrke
- tiskani zemljovid i natjecateljski karton
- osiguranje utrke
- topli obrok
- majica utrke
- sponzorske nagrade
OPREMA:
Popis obavezne OSOBNE* opreme koju je potrebno nositi tijekom cijele utrke:
- kompas
- čeona lampa (koja radi !!!)
- mobilni telefon
- komplet prve pomoći + astro folija
- zviždaljka
- zemljovid - natjecateljski karton - instrukcije za utrku
* vrijedi samo za ultra i planinarsku kategoriju. Za jogging kategoriju se oprema preporuča ali nije obavezna
Zemljovidi za utrku:
Svi natjecatelji će na startu dobiti zemljovid za utrku sa ucrtanim kontrolama.
Napomena:
Tijekom utrke vršit će se provjera obavezne osobne opreme. Za svaki dio koji nedostaje natjecatelji će biti kažnjeni dodavanjem kaznenog vremena i to po 15 minuta za svaki dio koji nedostaje! Za pet prvoplasiranih natjecatelja u planinarskoj i ultra kategoriji, provjera opreme je obvezna!
Startnine:
SRK AlbaSportsko rekreativni klub Alba |
Plačilo in korekcija rezultatov dirke |
|
Kontakt |
Spletna stran: http://www.srk-alba.hr/ Email: info@srk-alba.hr Telefon: +385 (0)98 98 31 255 Naslov: Presika 51a, HR-52220 Labin, CRO - Croatia |
Organizatorjevi linki |
Facebook: https://www.facebook.com/srk.alba |
Twitter: https://twitter.com/srkalba |