DSR KOCI Ogulin

Dječja utrka Tintilinić 1,5 km 07.09.2024. 13:30 07.09.2024. 14:30 1.5 km 50 m 50 m Več...

Končana :: 56 prijavljeni, 51 plačani, 49 Dodeljene štartne številke, 7 - REG 48 - FIN 1 - DNS

Dogodek - Javno Tekma Prijavljeni tekmovalci Rezultati

PRAVILA DJEČJE TRAIL UTRKE „TINTILINIĆ“

 

ORGANIZACIJA

Dječju trail utrku „TINTILINIĆ“ u sklopu Trail utrke „Ogulin Trail“ organizira Društvo za športsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, slatki paket, hranu i piće nakon utrke te finišersku medalju.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati.

Nakon navedenog datuma, nema mogućnosti naknadnih prijava, a za sve uplate izvršene nakon navedenog datuma, biti će izvršen povrat uplaćenih sredstava.

Uplate i prijave nakon tog vremena mogu se izvršiti isključivo na dan utrke kod organizatora, te je za natjecatelja osiguran startni broj, bez startnog paketa. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/365 5219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Starosna dob natjecatelja - djece za sudjelovanje na utrci je od 0 - 14 godina. Prema potrebi djeca mogu trčati uz pratnju odrasle osobe.

Prijavom na utrku roditelj / skrbnik potvrđuje da je dijete u psiho - fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da u potpunosti preuzima svu odgovornost za njegovu sigurnost, budući da može trčati u njegovoj pratnji te da je zdravstveno osigurano i da posjeduje odgovarajuću opremu.

Prijavom se također potvrđuje da je roditelj / skrbnik upoznat s Uredbom o zaštiti osobnih podataka i da daje suglasnost da se ime i prezime djeteta može koristiti za navedeni događaj te da se foto i video materijali također mogu objaviti na društvenim mrežama u svrhu promicanja sportskih aktivnosti.

Roditelji / skrbnik prijavom djeteta izravno je suglasan da je upoznat s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži. Prijavom djeteta odriče se mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, bilo prema drugim natjecateljima ili trećim osobama.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva roditelj / skrbnik dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele utrke. Mobitel mora biti napunjen i upaljen cijelo vrijeme.

Svaki roditelj / skrbnik mora imati identifikacijski dokument, osobnu iskaznicu.

 

UTRKA

Dječja trail utrka „TINTILINIĆ“ održava se u gradu Ogulinu u sklopu Trail running trke „Ogulin Trail“. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar (Poredice).

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici, instagramu i web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Staza je duga 1,5 km, kružnog je oblika. Uz samu stauz koja prolazi brežuljkastom borovom šumom stoje naši volonteri. Ukupno postoji jedan uspon i jedan silazak visinske razlike 50 m.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na dječju trail utrku „TINTILINIĆ“ vrši se preko web portala www.stotinka.hr. Nakon prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

 

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

 

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

 

Opis ili svrha plaćanja: TINTILINIĆ - Ime natjecatelja

Startnina: 10 €

 

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 11:00 sati do 13:00 sati.

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj i slatki paket te ručak nakon utrke, a prva 3 natjecatelja u kategorijama curice i dječaci medalje i nagrade.

 

OPREMA

Svaki roditelj / skrbnik mora imati napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati, osobnu iskaznicu i zdravstvenu iskaznicu djeteta.

Svako dijete / natjecatelj mora imati natjecateljski broj kojeg osigurava organizator.

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su jakna za zaštitu od kiše / vjetra i kapa. Preporuča se i krema za zaštitu od  sunca te rezervna odjeća.

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno skinuti nakon završetka utrke.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima te manjim dijelom i po asfaltu. Staza će biti označena trakama, tabelama na križanjima, natpisima i strelicama na tlu.

Osim oznaka duž cijele staze organizator će osigurati i službene osobe koje će usmjeravati natjecatelje.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 60 minuta.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju se vratiti do startne pozicije utrke te o tome informirati organizatora kako bi se odustajanje evidentiralo.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti vratiti se do startne pozicije utrke, dužan je obratiti se za pomoć službenim osobama od strane organizatora koje će za vrijeme utrke biti raspoređene pored cijele staze.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke. Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

  • ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune
  • korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke
  • zamjene natjecateljskog broja s drugim natjecateljem/natjecateljima
  • korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke
  • nepomaganja natjecateljima u nevolji
  • nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru
  • nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a
  • neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u kategoriji djevojčice i dječaci dobivaju medalje i nagrade i to kako slijedi:

  • 1. mjesto u obje kategorije - pehar
  • 2. mjesto u obje kategorije - pehar
  • 3. mjesto u obje kategorije - pehar

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

  • 3 predstavnika organizatora
  • direktor utrke

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

  • Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852
  • Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE - OTKAZIVANJE UTRKE

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave napravi izmjene na stazi. U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta (jaka kiša, vjetar, visoki rizik od oluje), početak utrke može se odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Trku osiguravaju u slučaju nezgoda i intervencija na stazi

  • Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin.
  • Medicinsko osoblje hitne medicinske pomoći iz Ogulina
  • Policija Republike Hrvatske. PU Karlovačka, PP Ogulin.

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.

DSR KOCI Ogulin

Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Plačilo in korekcija rezultatov dirke
  • Organizator DSR KOCI Ogulin je odgovoren za točnost podatkov o tekmi, odpiranje in zapiranje prijav ter evidentiranje plačil.
  • Ta spletna stran nima dostopa do bančnega računa organizatorja, na katerega se nakazujejo prijavnine.
  • Splošna vprašanja v zvezi s prijavami ter druga vprašanja v zvezi s tekmo neposredno v zvezi s plačili in drugih naslovite neposredno na organizatorja DSR KOCI Ogulin
  • Vprašanja v zvezi z delovanjem sistema ter vprašanja v zvezi z rezultati tekme pošljite na naslov timing@stotinka.hr
Kontakt

Spletna stran: http://ogulintrail.com/

Email: ogulintrail@gmail.com

Telefon: +385 91 151 0852

Naslov: Dobrina ulica b.b., 47300 Ogulin, CRO - Croatia

Organizatorjevi linki
Facebook: https://www.facebook.com/ogulintrail/ 
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UiEtnbRtoJs