AK Varaždin

"Mali rudar" (2,5 km) 07.12.2024. 10:00 07.12.2024. 13:00 2.5 km 35 m 44 m Več...

Odprta registracija Prijave od 03.02.2024. 00:00 do 29.11.2024. 23:59 :: 37 prijavljeni, 9 plačani,

Prijavni obrazec za tekmovalce :: "Mali rudar" (2,5 km)

Dogodek - Javno Tekma Prijava na tekmo Prijavljeni tekmovalci Rezultati
Število prijavljenih tekmovalcev: 37
Število plačanih štartnin: 9
Prijave možne do: 29.11.2024. 23:59
(6 dni, 2 ur, 38 minut)
Štart: 07.12.2024. 10:00
(13 dni, 12 ur, 39 minut)

OPĆI UVJETI UTRKE:

Sudjelovanje:

Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. U protivnom plasman neće biti zabilježen. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja.

Na utrci „Rudarski cener“ – 10 km mogu sudjelovati samo osobe s navršenih 14 godina (najkasnije na dan natjecanja).

Osobe mlađe od 14 godina mogu nastupiti isključivo uz pratnju roditelja ili skrbnika.

Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku. Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka. U slučaju odustajanja tokom utrke nazvati organizatora na broj: 097/6980-749 Lacković Josip.

Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat sa popisom OBVEZNE OPREME i PREPORUČENE OPREME, iznimno važne za njegovu osobnu sigurnost, te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti u najgorim slučajevima.

 

OBVEZNA OPREMA:

  • mobitel (upaljen, sa napunjenom baterijom i memoriranim brojem organizatora - 0976980749)

PREPORUČENA OPREMA:

  • zviždaljka
  • ruksak ili pojas oko struka
  • bočicu ili mjeh (sa minimalno 0,5L tekućine na startu)
  • hrana (gel, energetska pločica…)
  • prva pomoć (elastični zavoj, 1 prvi zavoj, 2 komprese, flasteri)
  • astro folija

Preporučena oprema u skladu sa vremenskim uvjetima:

  • odjeća za zaštitu od kiše/snije/vjetra/sunce
  • rezervna odjeća
  • kapa
  • rukavice

Rezultati:

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr te na internet stranicama AK Varaždin. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.ak-varazdin.hr

Vremenski limiti:

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita.

Pored krajnjeg vremenskog limita za završetak utrke određeni su i vremenski limiti na okrijepnim stanicama. Prije isteka vremenskog limita potrebno je napustiti okrijepnu stanicu. Nakon tog vremena okrijepne stanice se zatvaraju te se neće mjeriti vrijeme na toj kontrolnoj točki.

Odustajanje:

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti sljedeće:

  • na najbližoj okrijepnoj stanici o odustajanju informirati organizatora ili
  • vratiti se do starta/cilja i o odustajanju obavijestiti organizatora ili
  • o odustajanju obavijestiti organizatora putem mobitela

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom ili ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja.

Diskvalifikacija:

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

  • primanja pomoći od osoba koje nisu uključene u utrku ili njenu organizaciju
  • ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune
  • korištenje bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke
  • zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima
  • korištenje kratica i neoznačenih puteva te kretanje van označene staze utrke
  • ne pomaganja natjecateljima u nevolji
  • nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru
  • nepoštovanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a
  • neprimjerenih sadržaja na fotografijama/video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator

Privacy Statement of the Stotinka Ltd website

General terms

Stotinka Ltd for electronic timing (hereinafter: Stotinka) respects your privacy and bases its website on technology that provides a better, safer online experience.

This Privacy Statement (hereinafter: Statement) applies to the www.stotinka.hr website (hereinafter: the website) , and governs the collection and use of your personal information, as well as the use of cookies.

By using this website you consent to the methods used for the collection and processing of data described in this Statement, and the storage of and access to cookies on your device.

Collection and processing of personal information

In order to maintain the functionality of the website and enable services requested by users, Stotinka can collect and use users' personal information on this website.

Through the www.stotinka.hr website, depending on the purpose, personal information such as your name and surname, email address, home or work address, phone number, etc. can be collected.

By entering your personal information in the designated fields, you give consent to use said data for the purpose for which they are provided.

Stotinka does not sell, rent or borrow its list of website users to third parties.

With a commitment of maintaining confidentiality, Stotinka may share such data with trusted partners for a specific purpose: creating statistical analyses, enabling customer support, organising delivery, or similar.

All such third parties are prohibited from further processing of your personal information.

Security of your personal information

The www.stotinka.hr website protects your personal information from unauthorised access, use or disclosure.

Data on computer servers are stored in a controlled, secure environment, protected from unauthorised access, use or disclosure.

Application of cookies

The www.stotinka.hr website uses cookies - text files stored on the computer of a user by the web server used by the user.

These files are created when the browser on the device used by the user loads a web destination that has been visited, and then sends the data to the browser, which in turn creates a text file (cookie).

The browser retrieves and sends the file to the website server (places, sites) when the user revisits it.

Cookies are used to enable the functioning of all website features and for a better user experience. They can be temporary (stored only during the visit to a website), or permanent (that remain on the user's computer even after the visit).

The www.stotinka.hr website uses third-party cookies to obtain statistical data on visits and the manner in which our website is used.

The data collected include the IP address of the user, information about the browser, language, operating system and other standard statistical information which is collected and analysed exclusively in an anonymous, mass form.

The Stotinka website does not contain cookies which enable running of programs or placing viruses on your computer.

The www.stotinka.hr website uses Google Analytics and Facebook statistics. Rules on third-party cookies can be found at Google Analytics and Facebook.

Information about how users use our website may be collected from time to time using other tools similar to Google Analytics.

Preventing cookies

If you do not agree to their use, you can easily delete (or prevent) cookies on your computer or mobile device through browser settings.

For more information about managing cookies, see the website of the browser you are using, or www.allaboutcookies.org.

Since the purpose of cookies is to improve and enable the use of our website and its processes, keep in mind that by preventing or deleting cookies you may disable the functioning of those features, or cause them to function and appear differently in your browser.

Terms and modifications

The terms of this Statement govern the use of cookies and all data collected during the application of the Statement, except for third-party cookies.

Stotinka reserves the right to amend this Statement and the rules about cookies at any time in order to transfer important new information and so you would be informed about the ways in which Stotinka protects your information on its website.

We recommend that you periodically check for updates on this page.

Contact information

Stotinka will be happy to receive your comments and suggestions in connection with this Statement, as well as other comments.

You can contact us at timing@stotinka.hr

Prijavljeni tekmovalci

   

4. RUDARSKI CENER

 

POKROVITELJ: Grad Ivanec

ORGANIZATORI: AK Varaždin, TZ grada Ivanca

MJESTO ODRŽAVANJA: Ivanec, Trg hrvatskih ivanovaca - gradski park (pogledaj na karti)

OPIS STAZE, START I CILJ UTRKE: Start i cilj utrka je u samom centru Ivanca u gradskom parku kod novouređenog paviljona. Trče se dvije utrke, glavna utrka na 10 km i utrka građana na 2,5 km.

DATUM ODRŽAVANJA: Subota, 07.12.2024. u 10:00 sati

START UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,5 KM: 10:00 h

START GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: 10:00 h (boduje se za Historic Trails Cup)

STAZA GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: Kružna, nakon 200 m po glavnoj cesti skretanje prema ivanečkim jezerima te nakon drugog jezera skretanje ulijevo šumskom stazom prema izlasku na cestu prema Punikvama i Vitešincu. U Vitešincu se penjemo do kapelice Sv. Duh (Prigorec), a onda slijedi spuštanje kroz Vitešinec prema jezerima da bi se zadnjih 700 m (nakon prolaska kraj jezera s druge strane) vratili na početnu stazu prema cilju u gradskom parku.

STAZA UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,5 KM: 1 krug, potpuno ista kao i za 10 km (do 1,5 km), onda na rubu drugog jezera desno po nasipu na drugu stranu i dolaskom do kraja jezera natrag istim putem kojim se i trčalo do jezera s ciljem u gradskom parku.

Staze će u potpunosti biti označene trakama i na kriznim križanjima bit će postavljene table i strelice na zemlji dok će na najkritičnijim skretanjima biti i volonteri. Također će posebno biti označen svaki km staze.

PRIJAVE: Putem on-line na www.stotinka.hr

STARTNINA:

  • Rudarski cener (10 km) – 25 €
  • „Mali rudar“ (2,5 km) – 25 €

Online prijava smatra se kompletnom samo s ispunjenim online prijavnim obrascem i uplatom startnine na žiro račun kluba AK Varaždin.

PRIJAVE I UPLATE STATNINA PRIMAJU SE DO PETKA 29.11.2024. NA DAN UTRKE NEMA PRIJAVA NI UPLATA. ZA UPLATE NAKON 29.11.2024. NE GARANTIRAMO STARTNI PAKET.

UPLATA STARTNINE:

Naziv primatelja: Atletski klub Varaždin, Ognjena Price 34, 42000 Varaždin
IBAN: HR2323600001102514081
Model i poziv na broj (ukoliko je potrebno): HR99 ili HR00 datum plaćanja, OIB… (HR00 07122024)
Opis plaćanja: navesti za koga se plaća startnina - npr. 4. Rudarski cener – Ime Prezime (10 km). Ukoliko cijeli popis imena ne stane isti poslati na email: info@ak-varazdin.hr

Ili možete uplatiti startninu online preko PayPal-a - najbrži način. 

Ime i prezime za koga plaćate:

Cijena preko PayPal-a je uvećana za 5% zbog naknada za online transakciju.

Ukoliko plaćate preko PayPal-a za više osoba, molimo da nam u emailu pošaljete za koga ste sve platili, a ako bilo gdje drugdje zapne prilikom plaćanja online putem ili startnina nije označena kao plaćena nakon nekoliko dana, javite se na info@ak-varazdin.hr da provjerimo.

KATEGORIJE:

10 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • MU20, M20, M30, M40, M50, M60, M70 i više
  • ŽU20, Ž20, Ž30, Ž40, Ž50, Ž60, Ž70 i više
  • Na utrci ne mogu nastupiti mlađi od 14 godina!

2,5 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • M/Ž Juniori/ke (do 19 g.), seniori/ke (20 - 36 g.), veterani/ke (od 37 g.)
  • Na utrci mogu nastupiti i mlađi od 14 godina, ali uz isključivu odgovornost roditelja

PODIZANJE STARTNIH BROJEVA:

  • Subota, 07.12.2024. – Ugostiteljski objekt Gost&Ona, Trg hrvatskih ivanovaca 9, Ivanec (pogledaj na karti)
    • od 08:00 do 09:45

NAGRADE:

  • 3 prvoplasirana u glavnoj utrci na 10 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Monografija – knjiga rudarske i viteške mudrosti autora Borisa Jagetića Daraboša (vrijednost 26,54 €)
    • Nagrade sponzora
    • Medalje – M/Ž (1., 2. i 3. mjesto u svim kategorijama)
  • 3 prvoplasirana u utrci građana na 2,5 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Nagrade sponzora
    • medalje – M/Ž – 1.2.3. mjesto (juniori/ke, seniori/ke, veterani/ke)

ORGANIZATOR ZA SVE SUDIONIKE NA 10 km i 2,5 km OSIGURAVA:

  • organizaciju natjecanja
  • ručno mjerenje vremena – Stotinka
  • sportski šuškavac
  • unikatnu finišersku medalju
  • personalizirani startni broj– za sve prijavljene i uplaćene startnine do 29.11.2024.
  • obrok i piće nakon utrke (sendvič ili kuhane kobasice, voda, čaj, kuhano vino)
  • dežurstvo liječnika
  • okrijepna stanica na 5 km (samo u glavnoj utrci)
  • „Rudarski čaj“ nakon utrke - u cilju

SATNICA DOGAĐANJA:

SUBOTA: 07.12.2024.

  • Podizanje startnih brojeva: 08:00 – 09:45
  • Start utrke građana na 2,5 km: 10:00
  • Start glavne utrke na 10 km: 10:00
  • Proglašenje pobjednika: 12:30

Utrka će se održati bez obzira na vremenske uvjete.

Predsjednik organizacijskog odbora: Josip Lacković - 097/6980-749

OPĆI UVJETI TRKE:

Za izgubljene i nestale stvari ne odgovaramo. Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja te plasman neće biti zabilježen. Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku.

Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka.

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata, a istu je moguće uputiti na lackovic@ak-varazdin.hr. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.stotinka.hr i na službenim stranicama AK Varaždin.

  

AK Varaždin i TZ grada Ivanca žele vam uspješan nastup na utrci i ugodan boravak u gradu Ivancu.