Končana :: 27 prijavljeni, 19 Dodeljene štartne številke, 8 - REG 16 - FIN 3 - DNF
Dogodek - Javno Tekma Prijavljeni tekmovalci Rezultati
ŠKRAPING 2024.
TKON – OTOK PAŠMAN 02.03.2024.
1. kolo Treking lige
KATEGORIJE:
Marathon(Ultra): cca 45 km
Challenger: cca 25 km
Active (Đir): cca 12 km
Light ( Obiteljska): cca 6 km
KONCEPT ZA KATEGORIJE:
Marathon (Ultra) – TRAIL
Challenger – TREKING
Active – TREKING
Light (Obiteljska) - TREKING
Prijave i uplate za utrku otvaraju se 10.01.2024., a zatvaraju 29.02.2024.u 12:00 h.
Limit natjecatelja po kategorijama:
Marathon (Ultra) kategorija: 100
Challenger kategorija: 400
Active (Đir) kategorija: 800
Light (Obiteljska) kategorija: 400
Prijave se zaprimaju isključivo online, putem prijavnice na web stranici:
https://www.stotinka.hr/hrv/dogadjaj/2184
Prijava za utrku potpuna je isključivo uplatom startnine. Uplata startnine i prijava natjecatelja na sam dan utrke neće biti moguća.
Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost, da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati te da je upoznat sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži. Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja te se obvezuje nositi svu propisanu obaveznu opremu tijekom cijele utrke.
PRAVILA:
Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa utrke:
http://www.skraping.hr/hr/utrka-pravila-i-propisi/
KATEGORIJE:
MARATHON: 30 €
CHALLENGER: 30 €
ACTIVE : 30 €
LIGHT (OBITELJSKA) : 30 € (djeca do 12 godina – 15 €)
Uplata startnine:
Turistička zajednica Općine Tkon. , Mulina 6 , 23 212 TKON, OIB: 23187983085
Banka: OTP banka
SWIFT: OTPVHR2X
IBAN: HR0224070001100570747
Model: 00 poziv na broj: datum uplate
Opis plaćanja: donacija+kategorija utrke + Ime i Prezime natjecatelja
Povrat startnine:
Ukoliko natjecatelji, koji su uplatili startninu ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć. Odustali natjecatelji mogu preuzeti majicu i bon za obrok na registracijama za utrku. Ukoliko bi bili prisiljeni zbog nepovoljne epidemiološke situacije ili bilo kakve druge nepogode otkazati utrku, uplaćene startnine natjecatelji će moći iskoristiti za sljedeći termin utrke.
Startnina uključuje:
– Organizaciju utrke
– Sudjelovanje na utrci
– Majicu
– Evidencijski karton sa startnim brojem
– Zemljovid utrke
– Osiguranje utrke HGSS-a
– Liječničku službu
– Ručak
OBAVEZNA OPREMA:
Popis obavezne osobne opreme koju je potrebno nositi tijekom cijele utrke:
Za kategoriju Marathon (ultra) od 17:00 h čelna lampa je obavezna oprema.
ZEMLJOVID:
Zemljovid za kategoriju MARATHON (ULTRA) biti će dostupan 01.02.2024. na službenoj internet stranici organizatora (www.skraping.hr) te na registracijama za utrku.
Zemljovid za kategorije CHALLENGER, ACTIVE I LIGHT (OBITELJSKA) biti će dostupan na registracijama za utrku 01. i 02.03.2024. i službenoj internet stranici organizatora.
SATNICA / RASPORED:
PODIZANJE STARTNIH PAKETA:
PETAK, 01.03.
17:00 – 22:00 Registracije za utrku za SVE KATEGORIJE, restoran Sovinje, Tkon
SUBOTA, 02.03.
07:00 – 09:00 registracije restoran Sovinje, Tkon
– za natjecatelje koji dolaze u subotu preporučamo trajektne linije Biograd – Tkon u 06:00, 07:00 i 08:00 sati kako bi se svi uspjeli registrirati na vrijeme (vrijeme plovidbe 15 min)
07:15 – organiziran AUTOBUS iz Tkona za Ždrelac za natjecatelje kategorije MARATHON (Ultra)
START:
08:00 – START kategorije MARATHON (Ultra): mjesto ŽDRELAC
10:00 – START kategorije CHALLENGER, ACTIVE I LIGHT (OBITELJSKA) mjesto TKON na rivi
CILJ utrke za sve kategorije: TKON na rivi
LIMIT ZA DOLAZAK U CILJ:
MARATHON (Ultra): 20:30 sati
CHALLENGER: 16:00 sati
ACTIVE: 14:00 sati
LIGHT (OBITELJSKA): 13:00 sati
14:00 – 18:30: Obrok za sve kategorije, restoran Sovinje, Tkon
18:30: Svečani program u restoranu Sovinje, Tkon
18:30: Proglašenje pobjednika utrke „ŠKRAPING 2024.“ po kategorijama
Napomena: Ukoliko ste rangirani među prva 3 mjesta u svojim kategorijama, a želite krenuti prije sa Pašmana, obratite se organizatoru da vam uruči poklon pakete
SMJEŠTAJ:
Sve informacije o smještaju biti će oglašene na službenoj internet stranici organizatora.
Cijena smještaja je 25 eur/osoba/noćenje.
http://www.skraping.hr/hr/informacije-smjestaj/
RED VOŽNJE TRAJEKTA
https://www.putovnica.net/prijevoz/trajekt-biograd-tkon-pasman-jadrolinija
https://www.putovnica.net/prijevoz/brodski-prijevoz/zadar-gazenica/preko-ugljan/trajekt-katamaran-brod-zadar-gazenica-preko-ugljan-plovidbeni-vozni-red-cijena
NOVO
Kako bi izbjegli gužvu na prodajnim mjestima preporučamo kupnju trajektnih karata ON-LINE.
Više informacija na www.jadrolinija.hr
POPRATNI PROGRAM DOGAĐANJA:
Sve informacije će biti objavljene na službenoj internet stranici organizatora.
INFO KONTAKTI ORGANIZATORA:
Turistička zajednica Općine Tkon TEL: 023/285-213 mob: 091/8913527; 099/5292051
email: skraping@tkon.hr
web: www.skraping.hr
Ovo su pravila i propisi kojih se svi natjecatelji koji sudjeluju na utrkama moraju pridržavati. Nepridržavanje ovih pravila neće se tolerirati i prihvatiti. Organizator utrke zadržava pravo promjene istih, iz razloga da promjene osiguraju sigurnost natjecatelja na utrci. U slučaju promjene ili dopune Pravila i propisa, svi natjecatelji biti će obaviješteni na vrijeme.
Članak 1.
Uvjeti sudjelovanja na utrci / opća pravila
1. Svi natjecatelji koji se prijavljuju na kategoriju Marathon moraju biti stariji od 18 godina.
2. Natjecateljima mlađima od 18 godina (dozvoljeno je natjecanje jedino uz pratnju roditelja ili opunomoćene punoljetne osobe.) od 16 god -18 god za Challenger.
4. Maloljetne osobe iznad 12 godina mogu sudjelovati u Active i Light kategoriji.
3. Roditelji / pratitelji maloljetnih Sudionika moraju priložiti pisani dokument sa potpisom potpisuju da su u potpunosti odgovorni za maloljetne Sudionike tijekom utrke te da maloljetni Sudionici imaju odgovarajuću pratnju punoljetne osobe tijekom utrke.
6. Svi natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da će se na utrci natjecati na vlastitu odgovornost i da su upoznati sa pravilima utrke kojih će se pridržavati radi svoje osobne i sigurnosti ostalih natjecatelja i organizatora te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.
7. Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.
8. Organizator nije odgovoran za bilo kakvo oštećenje opreme ili za izgubljene/ukradene stvari natjecatelja tijekom natjecanja.
9. Svi natjecatelji koji se natječu na utrci moraju biti zdravstveno osigurani.
Članak 2.
Kategorije, bodovanje i ukupni poredak
1. Na utrci natjecatelji se mogu natjecati u četiri kategorije: Marathon (Ultra), Challenger, Active (Đir) i Light (Obiteljska) kategorija.
2. U svim kategorijama poredak je odvojen za muškarce i žene.
Članak 3.
Mjerenje vremena
1. Vrijeme se počinje mjeriti sa znakom starta te se zaustavlja prolaskom kroz ciljnu liniju.
2. Organizator utrke je službeni mjerioc vremena.
3. Vrijeme za dolazak na kontrolne točke i na cilj određeno je u pisanim instrukcijama.
4. Dolazak na kontrolnu točku ili cilj poslije limitiranog vremena vodi se kao diskvalifikacija.
Članak 4.
Prijava i startnina
1. Prijava za utrku: na način kako to propisuje organizator utrke.
2. Uplata startnine: na način kako to propisuje organizator utrke.
Članak 5.
Oprema
1. Natjecatelji moraju imati propisanu obaveznu osobnu opremu.
2. Obavezna oprema sadrži sljedeće: a) kompas ili GPS b) čeona lampa c) mobitel sa brojem koji je evidentiran kod organizatora prilikom e-mail prijave za utrku d) Komplet prve pomoći: prvi zavoj / gaza / flasteri / antibakterijsko – dezinfekcijsko sredstvo e) astrofolija f) zviždaljka g) zemljovid utrke h) instrukcije za utrku (od strane organizatora na dan natjecanja) i) Evidencijski karton (od strane organizatora na dan natjecanja)
3. Organizator pridržava sva prava da provjeri sadržaj obavezne osobne opreme bilo kojeg natjecatelja u bilo koje vrijeme utrke.
Članak 6.
Obavezni dokumenti
1. Natjecatelji sa sobom moraju imati sljedeće dokumente (ili njihove kopije):
a) Kopija osobna iskaznica i zdravstvene iskaznice (preporuča se nositi na utrku)
b) Original osobne i zdravstvene iskaznice ( ne treba nositi na samu utrku, već imati u pripravnosti)
c) Potvrda o Zdravstvenom osiguranju (zdravstvena iskaznica)- ne treba se nositi na samu utrku.
Članak 7.
Pravila diskvalifikacije
1. Nepridržavanje, ignoriranje ili nijekanje Pravila i propisa natjecanja
2. Nepoštivanje pisanih uputa i instrukcija utrke.
3. Bilo kakvo nesportsko ponašanje koje ugrožava ili dovodi u pitanje reputaciju utrke te uništava privatnu imovinu ili imovinu organizatora.
4. Nemogućnost nastavka utrke iz bilo kojeg razloga.
5. Korištenje zabranjenih puteva, zabranjene opreme te primanje pomoći sa strane.
6. Korištenje bilo kakvih prijevoznih sredstava rezultirat će diskvalifikacijom natjecatelja
7. Dolazak na kontrolnu točku ili cilj poslije limitiranog vremena.
8. Ako natjecatelj sakupi više od 90 kaznenih minuta, odnosno ukoliko mu nedostaje više od 3 dijela obavezne opreme.
9. Ukoliko se sudionik koji je odustao u vremenu do službenog završetka utrke ne javi organizatorima na službeni telefon ili na zapisnički stol i ne obavijesti organizatore o svojem odustajanju. Sudioniku koji se neće pridržavati ovog pravila može biti zabranjeno sudjelovanje na budućim utrkama treking lige.
Članak 8.
Penali – kazneno vrijeme
1. Za svaki dio obavezne osobne opreme koji nedostaje natjecatelj dobija 30 kaznenih minuta.
2. U slučaju da natjecatelj dobije kazneno vrijeme, ono se dodaje po završetku utrke.
3. Organizator utrke je jedina mjerodavna i ovlaštena osoba koja odlučuje o ukupnom vremenu natjecatelja, diskvalifikaciji i/ili dodavanju penala.
Članak 9.
Odustajanje
1. Natjecatelj može odustati tijekom cijele utrke.
2. Natjecatelj je OBAVEZAN o tome obavijestiti organizatora.
3. Organizator utrke osigurat će zbrinjavanje odustalih natjecatelja i eventualnu potrebnu medicinsku pomoć.
Članak 10.
Ekološka pravila
1. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju paliti vatru, zagađivati okoliš te uništavati floru i faunu.
2. Natjecatelji ne smiju bacati otpad već su obavezni otpad nositi sa sobom. Sve što pakiraju na početku utrke natjecatelji moraju imati i na cilju utrke.
3. Zabranjeno je odlaganje smeća na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke.
4. Za svako narušavanje navedenih propozicija, natjecatelj će biti diskvalificiran
Članak 11.
Sponzori
1. Sponzori se mogu oglašavati na cjelokupnoj osobnoj opremi natjecatelja koja nije rezervirana za oglašavanje sponzora pojedine utrke.
Članak 12.
Sigurnost
1. Natjecatelji moraju imati svu obaveznu osobnu opremu propisanu od strane organizatora.
2. Natjecatelji moraju imati sve potrebne dokumente koje organizator zahtjeva.
3. Natjecatelji su dužni pridržavati se svih pisanih i usmenih uputa od strane organizatora.
4. Natjecatelji se moraju držati svih pravila navedenim u pravilima utrke.
5. U slučaju nezgode, natjecatelji koji se nađu u blizini unesrećenih dužni su pomoći natjecateljima u nevolji.
6. Organizator ne garantira spašavanje ozlijedjenog u brzom vremenskom roku zbog nepristupačnosti terena ili mogućih nepovoljnih vremenskih uvijeta.
7. Organizator utrke ima pravo ne dopustiti daljnje napredovanje i natjecanje ukoliko smatraju da bi to ugrožavalo sigurnost natjecatelja ili same utrke.
8. Načini dozivanja u pomoć: bljeskanjem, zviždanjem, vikanjem (6 x u minuti / svakih 10 sec.). Slijedi stanka od 1 minute, nakon toga se ponove znakovi 6 x u minut1. Odgovor daju oni koji su vidjeli ili čuli znakove. Daju znakove 3 x u minuti (svakih 20 sec.). Nakon stanke od 1 minute odgovor se ponavlja sve dok onaj koji zove u pomoć ne prestane davati znakove.
Članak 13.
Promjena staze
1. Organizator utrke pridržava sva prava promjene redoslijeda kontrolnih točaka te može skratiti vrijeme i dužinu trajanja utrke ukoliko to nalažu vremenske prilike i ukoliko je ugrožena sigurnost natjecatelja.
Članak 14.
Protesti i žalbe
1. Svi protesti i žalbe moraju se proslijediti organizatoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja. Najkasnije 24 sata nakon završetka utrke.
2. Organizator je dužan odgovoriti na žalbu u roku od 2 dana nakon primljene žalbe.
Članak 15.
Suglasnost o medijskoj slobodi
1. Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.
2. Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijal.
TZO TkonTuristička zajednica općine Tkon |
Plačilo in korekcija rezultatov dirke |
|
Kontakt |
Spletna stran: www.skraping.hr Email: skraping@tkon.hr Telefon: +385)23285213 Naslov: Mulina 6, 23212 Tkon, CRO - Croatia |
Organizatorjevi linki |