Completata :: 68 registered, 57 paid, 58 numbered, 10 - REG 50 - FIN 8 - DNS
Evento - Public La gara I partecipanti registrati Risultati
POKROVITELJ: Grad Ivanec
ORGANIZATORI: AK Varaždin, TZ grada Ivanca
MJESTO ODRŽAVANJA: Ivanec, Trg hrvatskih ivanovaca - gradski park (pogledaj na karti)
OPIS STAZE, START I CILJ UTRKE: Start i cilj utrka je u samom centru Ivanca u gradskom parku kod novouređenog paviljona. Trče se dvije utrke, glavna utrka na 10 km i utrka građana na 2,8 km.
DATUM ODRŽAVANJA: Subota, 03.12.2022. u 10:00 sati
START UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,8 KM: 10:00 h
START GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: 10:00 h
STAZA GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: Kružna, nakon 200 m po glavnoj cesti skretanje prema ivanečkim jezerima te nakon drugog jezera skretanje ulijevo šumskom stazom prema izlasku na cestu prema Punikvama i Vitešincu. U Vitešincu se penjemo do kapelice Sv. Duh (Prigorec), a onda slijedi spuštanje kroz Vitešinec prema jezerima da bi se zadnjih 700 m (nakon prolaska kraj jezera s druge strane) vratili na početnu stazu prema cilju u gradskom parku.
STAZA UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,8 KM: 1 krug, potpuno ista kao i za 10 km (do 1,5 km), onda na rubu drugog jezera desno po nasipu na drugu stranu i dolaskom do kraja jezera natrag istim putem kojim se i trčalo do jezera s ciljem u gradskom parku.
Staze će u potpunosti biti označene trakama i na kriznim križanjima bit će postavljene table i strelice na zemlji dok će na najkritičnijim skretanjima biti i volonteri. Također će posebno biti označen svaki km staze.
PRIJAVE: Putem on-line na www.stotinka.hr
STARTNINA:
Online prijava smatra se kompletnom samo s ispunjenim online prijavnim obrascem i uplatom startnine na žiro račun kluba AK Varaždin.
PRIJAVE I UPLATE STATNINA PRIMAJU SE DO PETKA 25.11.2022. NA DAN UTRKE NEMA PRIJAVA NI UPLATA. ZA UPLATE NAKON 25.11.2022. NE GARANTIRAMO STARTNI PAKET.
UPLATA STARTNINE:
Naziv primatelja: Atletski klub Varaždin, Ognjena Price 34, 42000 Varaždin
IBAN: HR2323600001102514081
Model i poziv na broj (ukoliko je potrebno): HR99 ili HR00 datum plaćanja, OIB… (HR00 03122022)
Opis plaćanja: navesti za koga se plaća startnina - npr. 2. Rudarski cener – Ime Prezime (10 km). Ukoliko cijeli popis imena ne stane isti poslati na email: info@ak-varazdin.hr
Ili možete uplatiti startninu online preko PayPal-a - najbrži način.
Nažalost, PayPal ne zna baratati s HRK pa je cijena startnine izražena u EUR i uvećana za naknadu za online procesuiranje transakcije (+ 5%)
Ukoliko plaćate preko PayPal-a za više osoba, molimo da nam u emailu pošaljete za koga ste sve platili, a ako bilo gdje drugdje zapne prilikom plaćanja online putem ili startnina nije označena kao plaćena nakon nekoliko dana, javite se na info@ak-varazdin.hr da provjerimo.
KATEGORIJE:
10 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto
2,8 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto
FB EVENT: link
PODIZANJE STARTNIH BROJEVA:
NAGRADE:
ORGANIZATOR ZA SVE SUDIONIKE NA 10 km i 2,8 km OSIGURAVA:
SATNICA DOGAĐANJA:
SUBOTA: 03.12.2022.
Utrka će se održati bez obzira na vremenske uvjete.
Predsjednik organizacijskog odbora: Josip Lacković - 097/6980-749
OPĆI UVJETI TRKE:
Za izgubljene i nestale stvari ne odgovaramo. Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.
Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja te plasman neće biti zabilježen. Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku.
Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka.
Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata, a istu je moguće uputiti na lackovic@ak-varazdin.hr. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.stotinka.hr i na službenim stranicama AK Varaždin.
Napomena: Vezano uz COVID-19, nastojat ćemo se pridržavati svih preporučenih mjera HZJZ-a koje će biti aktualne u tom razdoblju.
AK Varaždin i TZ grada Ivanca žele vam uspješan nastup na utrci i ugodan boravak u gradu Ivancu.
Iznos u € dobiva se konverzijom cijene po fiksnom tečaju HNB-a: 1 € = 7,53450 HRK
OPĆI UVJETI UTRKE:
Sudjelovanje:
Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.
Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. U protivnom plasman neće biti zabilježen. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja.
Na utrci „Rudarski cener“ – 10 km mogu sudjelovati samo osobe s navršenih 14 godina (najkasnije na dan natjecanja).
Osobe mlađe od 14 godina mogu nastupiti isključivo uz pratnju roditelja ili skrbnika.
Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku. Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka. U slučaju odustajanja tokom utrke nazvati organizatora na broj: 097/6980-749 Lacković Josip.
Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat sa popisom OBVEZNE OPREME i PREPORUČENE OPREME, iznimno važne za njegovu osobnu sigurnost, te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti u najgorim slučajevima.
OBVEZNA OPREMA:
PREPORUČENA OPREMA:
Preporučena oprema u skladu sa vremenskim uvjetima:
Rezultati:
Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr te na internet stranicama AK Varaždin. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.ak-varazdin.hr
Vremenski limiti:
Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita.
Pored krajnjeg vremenskog limita za završetak utrke određeni su i vremenski limiti na okrijepnim stanicama. Prije isteka vremenskog limita potrebno je napustiti okrijepnu stanicu. Nakon tog vremena okrijepne stanice se zatvaraju te se neće mjeriti vrijeme na toj kontrolnoj točki.
Odustajanje:
Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti sljedeće:
Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom ili ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja.
Diskvalifikacija:
Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:
AK VaraždinAtletski klub Varaždin |
Il pagamento e la correzione dei risultati di gara |
|
Contatto |
Website: www.ak-varazdin.hr Email: info@ak-varazdin.hr Phone: +385976980749 Address: Ognjena Price 34, 42000 Varaždin, CRO - Croatia |
Organiser links |
Facebook: https://www.facebook.com/akvarazdin |
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCSTV2MUDMx54hhp95NOfQuQ |