Završena :: 3 prijavljeno, 3 s brojem, 3 - FIN
Događaj - Javno Utrka Prijavljeni natjecatelji Rezultati
Ime natjecanja: DŠOF AQUATLON MALI (za djecu do 10 godina), organizira se u sklopu Dalmatia Šibenik Outdoor Festivala
Organizatori utrke: Agencija Break a leg, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Rogoznica
Vrijeme održavanja: 22.09.2024. u 14:00 sati (nedjelja)
Duljina: 50m plivanje + 500m trčanje
Start/cilj utrke: plaža Lozica, Rogoznica
Vremenski limit: 1 sat
Prijava: Do 21.09.2024.
Startnina: 10 EUR
STARTNI PAKETI: Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji, na plaži Lozica u Rogoznici, u nedjelju, 22.09., od 12:00 do 13:30 sati.
Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica, pokloni sponzora, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.
DŠOF Aquatlon Mali za djecu do 10 godina kreće sa ciljne linije koja će biti postavljena u moru, nedaleko od kraja. Staza je duga 50 m. Nakon prvog dijela natjecanja, plivanja, natjecatelji izlaze iz mora, oblače tenisice te nastavljaju trčati označenom stazom 500 m. Za vrijeme trkačkog dijela obavezno je nositi majicu ili dres.
Kontakt broj: +385993239643
E-mail: info@breakaleg.hr
PRAVILA NATJECANJA
ORGANIZACIJA
DŠOF AQUATLON MALI 50M PLIVANJE + 500M TRČANJE organizira agencija Break a leg, u suorganizaciji s Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije i Turističkom zajednicom Rogoznica. Aquatlon Mali starta u nedjelju, 22.09.2024, u 14:00 sati, na plaži Lozica u Rogoznici.
UVJETI SUDJELOVANJA
Na DŠOF Aquatlonu Malom 50m plivanje + 500m trčanje mogu sudjelovati sva djeca koja ispunjavaju sljedeće uvjete:
- do navršenih 10 godina (2014. godište i mlađi), uz potpisanu dozvolu za sudjelovanje od roditelja ili staratelja LINK NA OBRAZAC
- izvršili su prijavu za utrku (ispunjeni online obrazac na www.stotinka.hr + izvršena uplata startnine)
Natjecatelji su prijavom i uplatom kotizacije izravno suglasni da se natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati s pravilima i propisima natjecanja kojih će se pridržavati, kao i mogućim rizicima koje natjecanje sadrži te se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, kao i prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja.
STARTNI PAKETI
Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji – plaži Lozica u Rogoznici, u nedjelju, 22.09., od 12:00 do 13:30 sati.
Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi, pokloni sponzora. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.
NATJECATELJSKI BROJEVI
Svaki natjecatelj dobiva svoj startni broj. Broj sa startnog broja organizator svakom natjecatelju ispisuju na ruku vodootpornim flomasterom, dok je svaki natjecatelj obavezan čuvati svoj startni broj zbog kasnijeg preuzimanja osobnih stvari, kao i obroka nakon utrke.
OBVEZNA OPREMA
Svojom prijavom natjecatelji izjavljuju da su upoznati s popisom OBVEZNE OPREME:
OPIS NATJECANJA/MJERENJE VREMENA
Natjecanje u Aquatlonu Malom 50m plivanje + 500m trčanje starta na plaži Lozica u Rogoznici. Djeca plivaju 50m u moru, u označenom pojasu, i nakon toga izlaze iz mora te nastavljaju trčati 500m označenom stazom. Rezultati natjecanja bit će objavljeni neposredno po završetku natjecanja na Internet stranici www.stotinka.hr.
PROMJENA STAZE
Organizator zadržava pravo da, bez prethodne najave, napravi izmjene na stazi, sukladno vremenskim uvjetima.
UPLATA KOTIZACIJA
Uplatom kotizacije natjecatelji potvrđuju da prihvaćaju ova pravila i prijava se smatra pravovaljanom.
U slučaju nedolaska na natjecanje, uplaćeni novac se ne vraća.
OKRJEPA
Za natjecatelje su, uz predočenje startnog broja, osigurani obrok i piće nakon utrke.
GARDEROBA
Garderoba za pohranu osobnih stvari za vrijeme trajanja natjecanja osigurana je u neposrednoj blizini starta natjecanja i čekat će natjecatelje na cilju. Pohrana je moguća isključivo u vreći koja je dio startnog paketa te uz predočenje startnog broja na predaji i preuzimanju. Za nepreuzete stvari u navedenom vremenu, potrebno je kontaktirati predstavnika organizatora na kontakt broj +385993239643.
ZAŠTITA PRIRODE
Utrka se održava u prirodi te se sukladno tome obavezno pridržavati osnovnih pravila zaštite prirode i okoliša te poštivati pravila ponašanja u zaštićenim prirodnim područjima. Natjecatelji tijekom natjecanja ne smiju zagađivati okoliš niti bacati otpad u more.
Budimo pažljivi prema prirodi, sačuvajmo ju i uživajmo u njenom najljepšem obliku!
SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI
Prijavom na natjecanje, natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator natjecanja zadržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
25.5.2018. stupio je na snagu tzv. GDPR ili Europska regulativa za zaštitu osobnih podataka koja određuje kako i pod kojim uvjetima se podaci predani trećoj strani smiju i ne smiju koristiti. Naravno, to se dotiče i nas koji skupljamo vaše podatke u svrhu prijava na natjecanje pa imajte na umu sljedeće:
- podatke koje dobivamo od vas koristit ćemo samo isključivo u svrhu vaše prijave na natjecanje. Te podatke ćemo javno objaviti samo u dva slučaja – objave startne liste natjecatelja i objave rezultata natjecanja. S obzirom da samo natjecanje ne bi imalo smisla bez vaših podataka i oni su postavljeni online isključivo za vašu informaciju, oni se po regulativi koriste dobrovoljno i njihova objava je dopuštena.
- prilikom svake prijave preko sustava www.stotinka.hr, da biste nastavili ispunjavati podatke, morate se složiti s uvjetima korištenja koji uključuje i GDPR regulativu. U slučaju da imate bilo kakvih prigovora na objavu vaših podataka u vidu startnih i ciljnih lista, javite nam se kako bismo vas iz njih mogli maknuti. Tim potezom se, doduše, gubi smisao vašeg sudjelovanja na natjecanju i gubite poredak na istome, no dužni smo to napraviti ukoliko vi to zatražite.
- od trenutka vaše prijave na natjecanje do samog održavanja natjecanja, od nas ćete dobiti nekoliko e-mailova s informacijama vezanim uz održavanje natjecanja i prijave na isto, no sve i dalje u kontekstu vaše dobrovoljne participacije na njemu.
- podaci koji će biti objavljeni javno prije natjecanja su: vaše ime i prezime, vaš klub, vaša država i natjecanje koje prijavljujete. Ostali podaci kao što su vaš datum rođenja, e-mail adresa, adresa stanovanja, grad i svi ostali traženi podaci, ostaju u našoj bazi do kraja natjecanja, u svrhu intervencije prema natjecatelju u slučaju nepredviđenih okolnosti. Podaci se nakon natjecanja brišu i javno ostaju prikazani jedino razultati koji uključuju podatke: vaš startni broj, ime i prezime, državu, klub, kategoriju, spol i mjesto u poretku.
- vaše podatke ne smijemo i nećemo koristiti u druge svrhe, niti prodavati trećim osobama u svrhu remarketinga.
Šibenik, travanj 2024.
Break a leg!Break a leg! d.o.o. |
Plaćanje i korekcija rezultata utrka |
|
Kontakt |
Web stranice: https://breakaleg.hr/ E-mail: info@breakaleg.hr Telefon: +385993239643 Adresa: Andrije Hebranga 10, 23000 Zadar, CRO - Croatia |
Dodatni linkovi |