AK Varaždin

Rudarski cener (10 km) 02.12.2023. 10:00 02.12.2023. 13:00 10 km 300 m 273 m Više...

Završena :: 167 prijavljeno, 137 plaćeno, 141 s brojem, 26 - REG 126 - FIN 15 - DNS

CRO 165 Croatia
SLO 2 Slovenia

CRO 136 Croatia
SLO 1 Slovenia

CRO 140 Croatia
SLO 1 Slovenia

Događaj - Javno Utrka Prijavljeni natjecatelji Rezultati

   

3. RUDARSKI CENER

 

POKROVITELJ: Grad Ivanec

ORGANIZATORI: AK Varaždin, TZ grada Ivanca

MJESTO ODRŽAVANJA: Ivanec, Trg hrvatskih ivanovaca - gradski park (pogledaj na karti)

OPIS STAZE, START I CILJ UTRKE: Start i cilj utrka je u samom centru Ivanca u gradskom parku kod novouređenog paviljona. Trče se dvije utrke, glavna utrka na 10 km i utrka građana na 2,5 km.

DATUM ODRŽAVANJA: Subota, 02.12.2023. u 10:00 sati

START UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,5 KM: 10:00 h

START GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: 10:00 h (boduje se za Historic Trails Cup)

STAZA GLAVNE UTRKE – RUDARSKI CENER – 10 KM: Kružna, nakon 200 m po glavnoj cesti skretanje prema ivanečkim jezerima te nakon drugog jezera skretanje ulijevo šumskom stazom prema izlasku na cestu prema Punikvama i Vitešincu. U Vitešincu se penjemo do kapelice Sv. Duh (Prigorec), a onda slijedi spuštanje kroz Vitešinec prema jezerima da bi se zadnjih 700 m (nakon prolaska kraj jezera s druge strane) vratili na početnu stazu prema cilju u gradskom parku.

STAZA UTRKE GRAĐANA – „MALI RUDAR“ – 2,5 KM: 1 krug, potpuno ista kao i za 10 km (do 1,5 km), onda na rubu drugog jezera desno po nasipu na drugu stranu i dolaskom do kraja jezera natrag istim putem kojim se i trčalo do jezera s ciljem u gradskom parku.

Staze će u potpunosti biti označene trakama i na kriznim križanjima bit će postavljene table i strelice na zemlji dok će na najkritičnijim skretanjima biti i volonteri. Također će posebno biti označen svaki km staze.

PRIJAVE: Putem on-line na www.stotinka.hr

STARTNINA:

  • Rudarski cener (10 km) – 25 € (188,36 kn)
  • „Mali rudar“ (2,5 km) – 25 € (188,36 kn)

Online prijava smatra se kompletnom samo s ispunjenim online prijavnim obrascem i uplatom startnine na žiro račun kluba AK Varaždin.

PRIJAVE I UPLATE STATNINA PRIMAJU SE DO PETKA 24.11.2023. NA DAN UTRKE NEMA PRIJAVA NI UPLATA. ZA UPLATE NAKON 24.11.2023. NE GARANTIRAMO STARTNI PAKET.

UPLATA STARTNINE:

Naziv primatelja: Atletski klub Varaždin, Ognjena Price 34, 42000 Varaždin
IBAN: HR2323600001102514081
Model i poziv na broj (ukoliko je potrebno): HR99 ili HR00 datum plaćanja, OIB… (HR00 02122023)
Opis plaćanja: navesti za koga se plaća startnina - npr. 3. Rudarski cener – Ime Prezime (10 km). Ukoliko cijeli popis imena ne stane isti poslati na email: info@ak-varazdin.hr

Ili možete uplatiti startninu online preko PayPal-a - najbrži način. 

Ime i prezime za koga plaćate:

Cijena preko PayPal-a je uvećana za 5% zbog naknada za online transakciju.

Ukoliko plaćate preko PayPal-a za više osoba, molimo da nam u emailu pošaljete za koga ste sve platili, a ako bilo gdje drugdje zapne prilikom plaćanja online putem ili startnina nije označena kao plaćena nakon nekoliko dana, javite se na info@ak-varazdin.hr da provjerimo.

KATEGORIJE:

10 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • MU20, M20, M30, M40, M50, M60, M70 i više
  • ŽU20, Ž20, Ž30, Ž40, Ž50, Ž60, Ž70 i više
  • Na utrci ne mogu nastupiti mlađi od 14 godina!

2,5 km: Medalje 1., 2. i 3. mjesto

  • M/Ž Juniori/ke (do 19 g.), seniori/ke (20 - 36 g.), veterani/ke (od 37 g.)
  • Na utrci mogu nastupiti i mlađi od 14 godina, ali uz isključivu odgovornost roditelja

PODIZANJE STARTNIH BROJEVA:

  • Subota, 02.12.2023. – Ugostiteljski objekt Gost&Ona, Trg hrvatskih ivanovaca 9, Ivanec (pogledaj na karti)
    • od 08:00 do 09:45

NAGRADE:

  • 3 prvoplasirana u glavnoj utrci na 10 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Monografija – knjiga rudarske i viteške mudrosti autora Borisa Jagetića Daraboša (vrijednost 26,54 € / 199,97 kn)
    • Nagrade sponzora
    • Medalje – M/Ž (1., 2. i 3. mjesto u svim kategorijama)
  • 3 prvoplasirana u utrci građana na 2,5 km u muškoj i ženskoj konkurenciji dobivaju:
    • Unikatne plakete – pokale
    • Nagrade sponzora
    • medalje – M/Ž – 1.2.3. mjesto (juniori/ke, seniori/ke, veterani/ke)

ORGANIZATOR ZA SVE SUDIONIKE NA 10 km i 2,5 km OSIGURAVA:

  • organizaciju natjecanja
  • ručno mjerenje vremena – Stotinka
  • sportski šuškavac
  • unikatnu finišersku medalju
  • personalizirani startni broj– za sve prijavljene i uplaćene startnine do 24.11.2023.
  • obrok i piće nakon utrke (sendvič ili kuhane kobasice, voda, čaj, kuhano vino)
  • dežurstvo liječnika
  • okrijepna stanica na 5 km (samo u glavnoj utrci)
  • „Rudarski čaj“ nakon utrke - u cilju

SATNICA DOGAĐANJA:

SUBOTA: 02.12.2023.

  • Podizanje startnih brojeva: 08:00 – 09:45
  • Start utrke građana na 2,5 km: 10:00
  • Start glavne utrke na 10 km: 10:00
  • Proglašenje pobjednika: 12:30

Utrka će se održati bez obzira na vremenske uvjete.

Predsjednik organizacijskog odbora: Josip Lacković - 097/6980-749

OPĆI UVJETI TRKE:

Za izgubljene i nestale stvari ne odgovaramo. Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja te plasman neće biti zabilježen. Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku.

Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka.

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata, a istu je moguće uputiti na lackovic@ak-varazdin.hr. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.stotinka.hr i na službenim stranicama AK Varaždin.

 

Napomena: Vezano uz COVID-19, nastojat ćemo se pridržavati svih preporučenih mjera HZJZ-a koje će biti aktualne u tom razdoblju. 

AK Varaždin i TZ grada Ivanca žele vam uspješan nastup na utrci i ugodan boravak u gradu Ivancu.

 

Iznos u kn dobiva se konverzijom cijene po fiksnom tečaju HNB-a: 1 € = 7,53450 HRK

OPĆI UVJETI UTRKE:

Sudjelovanje:

Prijavom na utrku natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti fotografije nastale za vrijeme, neposredno prije i poslije utrke za svoje interne potrebe i potrebe promocije događaja. Natjecatelj je suglasan da organizator smije koristiti njegove osobne podatke za internu komunikaciju i u promocijske svrhe organizatora.

Startni broj stavlja se isključivo na prsa i mora biti vidljiv tijekom cijele utrke. U protivnom plasman neće biti zabilježen. Nepoštivanje pravila za sobom povlači diskvalifikaciju natjecatelja.

Na utrci „Rudarski cener“ – 10 km mogu sudjelovati samo osobe s navršenih 14 godina (najkasnije na dan natjecanja).

Osobe mlađe od 14 godina mogu nastupiti isključivo uz pratnju roditelja ili skrbnika.

Postupkom prijave na utrku, svi natjecatelji pristaju nastupati NA VLASTITU OGOVORNOST! Prijavom na utrku natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti u slučaju nezgode na organizatora utrke te potvrđuje svoje zdravstveno stanje i spremnost da završi utrku. Organizator je osigurao medicinsku zaštitu sukladno pravilima održavanja atletskih utrka. U slučaju odustajanja tokom utrke nazvati organizatora na broj: 097/6980-749 Lacković Josip.

Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat sa popisom OBVEZNE OPREME i PREPORUČENE OPREME, iznimno važne za njegovu osobnu sigurnost, te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti u najgorim slučajevima.

 

OBVEZNA OPREMA:

  • mobitel (upaljen, sa napunjenom baterijom i memoriranim brojem organizatora - 0976980749)

PREPORUČENA OPREMA:

  • zviždaljka
  • ruksak ili pojas oko struka
  • bočicu ili mjeh (sa minimalno 0,5L tekućine na startu)
  • hrana (gel, energetska pločica…)
  • prva pomoć (elastični zavoj, 1 prvi zavoj, 2 komprese, flasteri)
  • astro folija

Preporučena oprema u skladu sa vremenskim uvjetima:

  • odjeća za zaštitu od kiše/snije/vjetra/sunce
  • rezervna odjeća
  • kapa
  • rukavice

Rezultati:

Neslužbeni rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na www.stotinka.hr te na internet stranicama AK Varaždin. Pravo na žalbu traje tri dana po objavi neslužbenih rezultata. Nakon isteka prava žalbe, rezultati postaju službeni i bit će objavljeni na: www.ak-varazdin.hr

Vremenski limiti:

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita.

Pored krajnjeg vremenskog limita za završetak utrke određeni su i vremenski limiti na okrijepnim stanicama. Prije isteka vremenskog limita potrebno je napustiti okrijepnu stanicu. Nakon tog vremena okrijepne stanice se zatvaraju te se neće mjeriti vrijeme na toj kontrolnoj točki.

Odustajanje:

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti sljedeće:

  • na najbližoj okrijepnoj stanici o odustajanju informirati organizatora ili
  • vratiti se do starta/cilja i o odustajanju obavijestiti organizatora ili
  • o odustajanju obavijestiti organizatora putem mobitela

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom ili ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja.

Diskvalifikacija:

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

  • primanja pomoći od osoba koje nisu uključene u utrku ili njenu organizaciju
  • ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune
  • korištenje bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke
  • zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima
  • korištenje kratica i neoznačenih puteva te kretanje van označene staze utrke
  • ne pomaganja natjecateljima u nevolji
  • nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru
  • nepoštovanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a
  • neprimjerenih sadržaja na fotografijama/video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator

AK Varaždin

Atletski klub Varaždin

Plaćanje i korekcija rezultata utrka
  • Organizator AK Varaždin je odgovoran za točnost podataka utrke, otvaranje i zatvaranje prijava i evidenciju plaćanja naknada za utrku.
  • Ova web stranica nema pristup bankovnom računu organizatora.
  • Molimo pitajte organizatora AK Varaždin izravno vezano uz plaćanja i druge informacije o utrci.
  • Bilo koja druga pitanja u vezi s rezultatima utrke treba poslati na timing@stotinka.hr
Kontakt

Web stranice: www.ak-varazdin.hr

E-mail: info@ak-varazdin.hr

Telefon: +385976980749

Adresa: Ognjena Price 34, 42000 Varaždin, CRO - Croatia

Dodatni linkovi
Facebook: https://www.facebook.com/akvarazdin 
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCSTV2MUDMx54hhp95NOfQuQ