Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak 24.04.2022. 15:00 24.04.2022. 19:00 Više...

Završen 177 prijavljeno, 79 s brojem, 98 - REG 65 - FIN 11 - DNS 3 - DNF

Utrka :: 5 :: Organizator :: Humanitarna udruga Tade Opačak

Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak - Glavna utrka 12,6 km 24.04.2022. 17:00 24.04.2022. 19:00 11,2 km Više...

Završena :: 47 prijavljeno, 31 s brojem, 16 - REG 23 - FIN 5 - DNS 3 - DNF

Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Opis

2. IN MEMORIAM TADE OPAČAK

„Pomoć za Luciju Seničić“

                                                        

Organizator:  Humanitarna udruga Tade Opačak

Web: https://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

Pokrovitelj: Grad Zagreb

Donatori: Klemm security, Rauch, Studena, Polleo Sport i Keindl Sport, Argeta 

Mjesto utrke: zagrebačko jezero Bundek

Datum:  24.4.2022.

Vrijeme utrke: 15:00-19:00 h

Prijavehttps://www.stotinka.hr/hrv

 

Utrka se održava u skladu s epidemiološkim mjerama. Molimo sve trkače da se pridržavaju propisanih epidemiološki mjera. 

 

Dječje utrke:

             3-6 god      100 m

            7-10 god     300 m

          11-14 god     600 m

Iznos startnine za djecu je 30 kn.

Na dječjoj utrci nema mjerenja vremena, ali sva djeca dobivaju finišersku medalju.

Djevojčice i dječaci trče zajedno.

SATNICA DJEČJIH UTRKA
UTRKA  START
Djevojčice i dječaci 3-6 godina 15:15 h
Djevojčice i dječaci 7-10 godina 15:30 h
Djevojčice i dječaci 11-14 godina 15:45 h

 

 

Utrka građana4.2 km iznos startnine 70 kn, start utrke u 16:00 h

Glavna utrka: 12.6 km iznos startnine 120 kn, start utrke u 17:00 h

Prijava je pravovaljana od trenutka uplate startnine.

Krajnji rok za uplatu je 10.4.2022.  u 23:59 h.

Sva prikupljena sredstva od utrke idu na račun Lucije Seničić.

           

NAPOMENA: Samo 100 najbrže plaćenih startnina na utrci GRAĐANA i 100  

                     najbrže plaćenih startnina na GLAVNOJ utrci imaju osigurane startne pakete i

                     mjerenje vremena. Ostale pozivamo da se odazovu na utrke u što većem broju i

                     uplate po mogućnostima jer dobro je činiti dobro.

 

Plaćanje startnine: virmanom/ Internet bankarstvom do 10.4.2022. do 23:59

IBAN:  HR76 2340 0091 5111 7194 9

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: 99

Opis plaćanja: Vaše ime i prezime - prijavljena utrka /za Luciju

Primatelj:

    Humanitarna udruga Tade Opačak

    Antuna Šoljana 35

    10 090 Zagreb

 

Sadržaj paketa:

  • sudjelovanje na utrci
  • organizaciju natjecanja
  • startni broj
  • majica
  • bogat startni paket
  • medalja za sudjelovanje (dobije se ulaskom u cilj)
  • okrijepu za vrijeme i nakon utrke
  • osiguranje utrke (HMP)

              

PODIZANJE STARTNIH PAKETA

Subota (23.04.) 10:00 do 14:00 u City Centru One West na prizemlju između prodajnih mjesta Atelier Rebul i La Turka. Podizanje paketa za druge osobe samo uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže.
Nedjelja (24.04.) u startno-ciljnom prostoru od 14:00 do 15:00 (samo za trkače koji dolaze izvan Zagreba). 

 

VAŽNO JE ZNATI!!!

Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost (uz pratnju liječničke pomoći i osiguranje policije), da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja. Obavještavamo Vas da se događaj na kojem sudjelujete snima te se snimke i fotografije s istog mogu koristiti u marketinške svrhe za promociju organizatora događaja. Isto je tako moguće da će se snimke i fotografije objaviti u tiskanim ili elektroničkim medijima i/ili na društvenim mrežama organizatora.

 

OTKAZIVANJE: Ukoliko natjecatelji ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć.

 

Pravila

              ODGOVORNOST:

  • Organizatori ne snose odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.
  • Preuzimanjem startnog broja natjecatelji pristaju da se fotografije ili video materijal snimljeni tijekom utrke mogu koristiti za promociju projekta.
  • Trkači trče na vlastitu odgovornost. Prijavom i uplatom startnine trkač preuzima odgovornost za svoje sudjelovanje u utrci.

Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak - Utrka građana 4,2km 24.04.2022. 16:00 24.04.2022. 17:00 4,2 km Više...

Završena :: 72 prijavljeno, 48 s brojem, 24 - REG 42 - FIN 6 - DNS

Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Opis

2. IN MEMORIAM TADE OPAČAK

„Pomoć za Luciju Seničić“

                                                        

Organizator:  Humanitarna udruga Tade Opačak

Webhttps://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

Pokrovitelj: Grad Zagreb

Donatori: Klemm security, Rauch, Studena, Polleo Sport i Keindl Sport, Argeta 

Mjesto utrke: zagrebačko jezero Bundek

Datum:  24.4.2022.

Vrijeme utrke15:00-19:00 h

Prijave:  https://www.stotinka.hr/hrv

 

Utrka se održava u skladu s epidemiološkim mjerama. Molimo sve trkače da se pridržavaju propisanih epidemiološki mjera. 

 

Dječje utrke:

             3-6 god      100 m

            7-10 god     300 m

          11-14 god     600 m

Iznos startnine za djecu je 30 kn.

Na dječjoj utrci nema mjerenja vremena, ali sva djeca dobivaju finišersku medalju.

Djevojčice i dječaci trče zajedno.

SATNICA DJEČJIH UTRKA
UTRKA  START
Djevojčice i dječaci 3-6 godina 15:15 h
Djevojčice i dječaci 7-10 godina 15:30 h
Djevojčice i dječaci 11-14 godina 15:45 h

 

 

Utrka građana:  4.2 km iznos startnine 70 kn, start utrke u 16:00 h

Glavna utrka12.6 km iznos startnine 120 kn, start utrke u 17:00 h

Prijava je pravovaljana od trenutka uplate startnine.

Krajnji rok za uplatu je 10.4.2022.  u 23:59 h.

Sva prikupljena sredstva od utrke idu na račun Lucije Seničić.

           

NAPOMENA: Samo 100 najbrže plaćenih startnina na utrci GRAĐANA i 100  

                     najbrže plaćenih startnina na GLAVNOJ utrci imaju osigurane startne pakete i

                     mjerenje vremena. Ostale pozivamo da se odazovu na utrke u što većem broju i

                     uplate po mogućnostima jer dobro je činiti dobro.

 

Plaćanje startnine: virmanom/ Internet bankarstvom do 10.4.2022. do 23:59

IBAN:  HR76 2340 0091 5111 7194 9

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: 99

Opis plaćanja: Vaše ime i prezime - prijavljena utrka /za Luciju

Primatelj:

    Humanitarna udruga Tade Opačak

    Antuna Šoljana 35

    10 090 Zagreb

 

Sadržaj paketa:

  • sudjelovanje na utrci
  • organizaciju natjecanja
  • startni broj
  • majica
  • bogat startni paket
  • medalja za sudjelovanje (dobije se ulaskom u cilj)
  • okrijepu za vrijeme i nakon utrke
  • osiguranje utrke (HMP)

              

 

PODIZANJE STARTNIH PAKETA

Subota (23.04.) 10:00 do 14:00 u City Centru One West na prizemlju između prodajnih mjesta Atelier Rebul i La Turka. Podizanje paketa za druge osobe samo uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže.
Nedjelja (24.04.) u startno-ciljnom prostoru od 14:00 do 15:00 (samo za trkače koji dolaze izvan Zagreba). 

 

VAŽNO JE ZNATI!!!

Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost (uz pratnju liječničke pomoći i osiguranje policije), da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja. Obavještavamo Vas da se događaj na kojem sudjelujete snima te se snimke i fotografije s istog mogu koristiti u marketinške svrhe za promociju organizatora događaja. Isto je tako moguće da će se snimke i fotografije objaviti u tiskanim ili elektroničkim medijima i/ili na društvenim mrežama organizatora.

 

OTKAZIVANJE: Ukoliko natjecatelji ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć.

 

 

 

 

Pravila

              ODGOVORNOST:

  • Organizatori ne snose odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.
  • Preuzimanjem startnog broja natjecatelji pristaju da se fotografije ili video materijal snimljeni tijekom utrke mogu koristiti za promociju projekta.
  • Trkači trče na vlastitu odgovornost. Prijavom i uplatom startnine trkač preuzima odgovornost za svoje sudjelovanje u utrci.

Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak - Djevojčice i dječaci 11-14 godina 24.04.2022. 15:40 24.04.2022. 15:45 0,6 km Više...

Završena :: 13 prijavljeno, 13 - REG

Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Opis

2. IN MEMORIAM TADE OPAČAK

„Pomoć za Luciju Seničić“

                                                        

Organizator:  Humanitarna udruga Tade Opačak

Webhttps://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

Pokrovitelj: Grad Zagreb

Donatori: Klemm security, Rauch, Studena, Polleo Sport i Keindl Sport, Argeta 

Mjesto utrke: zagrebačko jezero Bundek

Datum:  24.4.2022.

Vrijeme utrke15:00-19:00 h

Prijave:  https://www.stotinka.hr/hrv

 

Utrka se održava u skladu s epidemiološkim mjerama. Molimo sve trkače da se pridržavaju propisanih epidemiološki mjera. 

 

Dječje utrke:

             3-6 god      100 m

            7-10 god     300 m

          11-14 god     600 m

Iznos startnine za djecu je 30 kn.

Na dječjoj utrci nema mjerenja vremena, ali sva djeca dobivaju finišersku medalju.

Djevojčice i dječaci trče zajedno.

SATNICA DJEČJIH UTRKA
UTRKA  START
Djevojčice i dječaci 3-6 godina 15:15 h
Djevojčice i dječaci 7-10 godina 15:30 h
Djevojčice i dječaci 11-14 godina 15:45 h

 

Utrka građana:  4.2 km iznos startnine 70 kn, start utrke u 16:00 h

Glavna utrka12.6 km iznos startnine 120 kn, start utrke u 17:00 h

Prijava je pravovaljana od trenutka uplate startnine.

Krajnji rok za uplatu je 10.4.2022.  u 23:59 h.

Sva prikupljena sredstva od utrke idu na račun Lucije Seničić.

           

NAPOMENA: Samo 100 najbrže plaćenih startnina na utrci GRAĐANA i 100  

                     najbrže plaćenih startnina na GLAVNOJ utrci imaju osigurane startne pakete i

                     mjerenje vremena. Ostale pozivamo da se odazovu na utrke u što većem broju i

                     uplate po mogućnostima jer dobro je činiti dobro.

 

Plaćanje startnine: virmanom/ Internet bankarstvom do 10.4.2022. do 23:59

IBAN:  HR76 2340 0091 5111 7194 9

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: 99

Opis plaćanja: Vaše ime i prezime - prijavljena utrka /za Luciju

Primatelj:

    Humanitarna udruga Tade Opačak

    Antuna Šoljana 35

    10 090 Zagreb

 

Sadržaj paketa:

  • sudjelovanje na utrci
  • organizaciju natjecanja
  • startni broj
  • majica
  • bogat startni paket
  • medalja za sudjelovanje (dobije se ulaskom u cilj)
  • okrijepu za vrijeme i nakon utrke
  • osiguranje utrke (HMP)

              

PODIZANJE STARTNIH PAKETA

Subota (23.04.) 10:00 do 14:00 u City Centru One West na prizemlju između prodajnih mjesta Atelier Rebul i La Turka. Podizanje paketa za druge osobe samo uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže.
Nedjelja (24.04.) u startno-ciljnom prostoru od 14:00 do 15:00 (samo za trkače koji dolaze izvan Zagreba). 

 

VAŽNO JE ZNATI!!!

Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost (uz pratnju liječničke pomoći i osiguranje policije), da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja. Obavještavamo Vas da se događaj na kojem sudjelujete snima te se snimke i fotografije s istog mogu koristiti u marketinške svrhe za promociju organizatora događaja. Isto je tako moguće da će se snimke i fotografije objaviti u tiskanim ili elektroničkim medijima i/ili na društvenim mrežama organizatora.

 

OTKAZIVANJE: Ukoliko natjecatelji ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć.

            

 

 

 

Pravila

              ODGOVORNOST:

  • Organizatori ne snose odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.
  • Preuzimanjem startnog broja natjecatelji pristaju da se fotografije ili video materijal snimljeni tijekom utrke mogu koristiti za promociju projekta.
  • Trkači trče na vlastitu odgovornost. Prijavom i uplatom startnine trkač preuzima odgovornost za svoje sudjelovanje u utrci.

Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak - Djevojčice i dječaci 7-10 godina 24.04.2022. 15:20 24.04.2022. 15:25 0,3 km Više...

Završena :: 17 prijavljeno, 17 - REG

Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Opis

2. IN MEMORIAM TADE OPAČAK

„Pomoć za Luciju Seničić“

                                                        

Organizator:  Humanitarna udruga Tade Opačak

Webhttps://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

Pokrovitelj: Grad Zagreb

Donatori: Klemm security, Rauch, Studena, Polleo Sport i Keindl Sport, Argeta 

Mjesto utrke: zagrebačko jezero Bundek

Datum:  24.4.2022.

Vrijeme utrke15:00-19:00 h

Prijave:  https://www.stotinka.hr/hrv

 

Utrka se održava u skladu s epidemiološkim mjerama. Molimo sve trkače da se pridržavaju propisanih epidemiološki mjera. 

Dječje utrke:

             3-6 god      100 m

            7-10 god     300 m

          11-14 god     600 m

Iznos startnine za djecu je 30 kn.

Na dječjoj utrci nema mjerenja vremena, ali sva djeca dobivaju finišersku medalju.

Djevojčice i dječaci trče zajedno.

SATNICA DJEČJIH UTRKA
UTRKA  START
Djevojčice i dječaci 3-6 godina 15:15 h
Djevojčice i dječaci 7-10 godina 15:30 h
Djevojčice i dječaci 11-14 godina 15:45 h

 

 

 

Utrka građana:  4.2 km iznos startnine 70 kn, start utrke u 16:00 h

Glavna utrka12.6 km iznos startnine 120 kn, start utrke u 17:00 h

Prijava je pravovaljana od trenutka uplate startnine.

Krajnji rok za uplatu je 10.4.2022.  u 23:59 h.

Sva prikupljena sredstva od utrke idu na račun Lucije Seničić.

           

NAPOMENA: Samo 100 najbrže plaćenih startnina na utrci GRAĐANA i 100  

                     najbrže plaćenih startnina na GLAVNOJ utrci imaju osigurane startne pakete i

                     mjerenje vremena. Ostale pozivamo da se odazovu na utrke u što većem broju i

                     uplate po mogućnostima jer dobro je činiti dobro.

 

Plaćanje startnine: virmanom/ Internet bankarstvom do 10.4.2022. do 23:59

IBAN:  HR76 2340 0091 5111 7194 9

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: 99

Opis plaćanja: Vaše ime i prezime - prijavljena utrka /za Luciju

Primatelj:

    Humanitarna udruga Tade Opačak

    Antuna Šoljana 35

    10 090 Zagreb

 

Sadržaj paketa:

  • sudjelovanje na utrci
  • organizaciju natjecanja
  • startni broj
  • majica
  • bogat startni paket
  • medalja za sudjelovanje (dobije se ulaskom u cilj)
  • okrijepu za vrijeme i nakon utrke
  • osiguranje utrke (HMP)

              

 

PODIZANJE STARTNIH PAKETA

Subota (23.04.) 10:00 do 14:00 u City Centru One West na prizemlju između prodajnih mjesta Atelier Rebul i La Turka. Podizanje paketa za druge osobe samo uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže.
Nedjelja (24.04.) u startno-ciljnom prostoru od 14:00 do 15:00 (samo za trkače koji dolaze izvan Zagreba). 

 

VAŽNO JE ZNATI!!!

Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost (uz pratnju liječničke pomoći i osiguranje policije), da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja. Obavještavamo Vas da se događaj na kojem sudjelujete snima te se snimke i fotografije s istog mogu koristiti u marketinške svrhe za promociju organizatora događaja. Isto je tako moguće da će se snimke i fotografije objaviti u tiskanim ili elektroničkim medijima i/ili na društvenim mrežama organizatora.

 

OTKAZIVANJE: Ukoliko natjecatelji ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć.

 

 

Pravila

              ODGOVORNOST:

  • Organizatori ne snose odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.
  • Preuzimanjem startnog broja natjecatelji pristaju da se fotografije ili video materijal snimljeni tijekom utrke mogu koristiti za promociju projekta.
  • Trkači trče na vlastitu odgovornost. Prijavom i uplatom startnine trkač preuzima odgovornost za svoje sudjelovanje u utrci.

Humanitarna udruga Tade Opačak

2. In memoriam Tade Opačak - Djevojčice i dječaci 3-6 godina 24.04.2022. 15:00 24.04.2022. 15:05 0,1 km Više...

Završena :: 28 prijavljeno, 28 - REG

Prijavljeni natjecatelji Rezultati

Opis

2. IN MEMORIAM TADE OPAČAK

„Pomoć za Luciju Seničić“

                                                        

Organizator:  Humanitarna udruga Tade Opačak

Webhttps://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

Pokrovitelj: Grad Zagreb

Donatori: Klemm security, Rauch, Studena, Polleo Sport i Keindl Sport, Argeta 

Mjesto utrke: zagrebačko jezero Bundek

Datum:  24.4.2022.

Vrijeme utrke15:00-19:00 h

Prijave:  https://www.stotinka.hr/hrv

 

Utrka se održava u skladu s epidemiološkim mjerama. Molimo sve trkače da se pridržavaju propisanih epidemiološki mjera. 

Dječje utrke:

             3-6 god      100 m

            7-10 god     300 m

          11-14 god     600 m

Iznos startnine za djecu je 30 kn.

Na dječjoj utrci nema mjerenja vremena, ali sva djeca dobivaju finišersku medalju.

Djevojčice i dječaci trče zajedno.

SATNICA DJEČJIH UTRKA
UTRKA  START
Djevojčice i dječaci 3-6 godina 15:15 h
Djevojčice i dječaci 7-10 godina 15:30 h
Djevojčice i dječaci 11-14 godina 15:45 h

 

 

Utrka građana:  4.2 km iznos startnine 70 kn, start utrke u 16:00 h

Glavna utrka12.6 km iznos startnine 120 kn, start utrke u 17:00 h

Prijava je pravovaljana od trenutka uplate startnine.

Krajnji rok za uplatu je 10.4.2022.  u 23:59 h.

Sva prikupljena sredstva od utrke idu na račun Lucije Seničić.

           

NAPOMENA: Samo 100 najbrže plaćenih startnina na utrci GRAĐANA i 100  

                     najbrže plaćenih startnina na GLAVNOJ utrci imaju osigurane startne pakete i

                     mjerenje vremena. Ostale pozivamo da se odazovu na utrke u što većem broju i

                     uplate po mogućnostima jer dobro je činiti dobro.

 

Plaćanje startnine: virmanom/ Internet bankarstvom do 10.4.2022. do 23:59

IBAN:  HR76 2340 0091 5111 7194 9

SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: 99

Opis plaćanja: Vaše ime i prezime - prijavljena utrka /za Luciju

Primatelj:

    Humanitarna udruga Tade Opačak

    Antuna Šoljana 35

    10 090 Zagreb

 

Sadržaj paketa:

  • sudjelovanje na utrci
  • organizaciju natjecanja
  • startni broj
  • majica
  • bogat startni paket
  • medalja za sudjelovanje (dobije se ulaskom u cilj)
  • okrijepu za vrijeme i nakon utrke
  • osiguranje utrke (HMP)

              

 

PODIZANJE STARTNIH PAKETA

Subota (23.04.) 10:00 do 14:00 u City Centru One West na prizemlju između prodajnih mjesta Atelier Rebul i La Turka. Podizanje paketa za druge osobe samo uz predočenje osobne iskaznice osobe za koju se podiže.
Nedjelja (24.04.) u startno-ciljnom prostoru od 14:00 do 15:00 (samo za trkače koji dolaze izvan Zagreba). 

 

VAŽNO JE ZNATI!!!

Svaki natjecatelj svojom prijavom izravno je suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost (uz pratnju liječničke pomoći i osiguranje policije), da je upoznat sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je zdravstveno sposoban i u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja. Obavještavamo Vas da se događaj na kojem sudjelujete snima te se snimke i fotografije s istog mogu koristiti u marketinške svrhe za promociju organizatora događaja. Isto je tako moguće da će se snimke i fotografije objaviti u tiskanim ili elektroničkim medijima i/ili na društvenim mrežama organizatora.

 

OTKAZIVANJE: Ukoliko natjecatelji ne nastupe na utrci, povrat startnine nije moguć.

             

 

 

Pravila

              ODGOVORNOST:

  • Organizatori ne snose odgovornost za nastale štete, povrede ili nezgode za vrijeme održavanja utrke.
  • Preuzimanjem startnog broja natjecatelji pristaju da se fotografije ili video materijal snimljeni tijekom utrke mogu koristiti za promociju projekta.
  • Trkači trče na vlastitu odgovornost. Prijavom i uplatom startnine trkač preuzima odgovornost za svoje sudjelovanje u utrci.

Organizator

Humanitarna udruga Tade Opačak

Humanitarna udruga Tade Opačak

Plaćanje i korekcija rezultata utrka
  • Organizator Humanitarna udruga Tade Opačak je odgovoran za točnost podataka utrke, otvaranje i zatvaranje prijava i evidenciju plaćanja naknada za utrku.
  • Ova web stranica nema pristup bankovnom računu organizatora.
  • Molimo pitajte organizatora Humanitarna udruga Tade Opačak izravno vezano uz plaćanja i druge informacije o utrci.
  • Bilo koja druga pitanja u vezi s rezultatima utrke treba poslati na timing@stotinka.hr
Kontakt

Web stranice: https://www.humanitarna-udruga-tade-opacak.com/

E-mail: udruga.huto@gmail.com

Telefon: +385955052511

Adresa: Antuna Šoljana 35, 10000 Zagreb, CRO - Croatia

Dodatni linkovi