Finished :: 95 registered, 67 numbered, 28 - REG 63 - FIN 1 - DNS 3 - DNF
Event - Public Race Registered Competitors Results
Ime utrke: GREENtavica 5 km, organizira se u sklopu Adventure Šibenik 2023. „GREENtanje u Parku“
Organizatori utrke: Agencija Break a leg i Tvrđava kulture Šibenik
Suorganizatori: Turistička zajednica Grada Šibenika i Grad Šibenik
Vrijeme održavanja: 17.12.2023. u 10:30 sati (nedjelja)
Duljina: 5 km
Start/cilj utrke: Perivoj Roberta Visianija u Šibeniku
Vremenski limit: 2 sata
Prijava: Do 16.12.2023.
Dress code: Božićni - kapice Djeda Božićnjaka, rogovi, vilenjačke kape i ostali rekviziti. Osigurane nagrade za najkreativnije i najveselije.
Startnina: 15 EUR. Za djecu rođenu 2011. godine i mlađe, startnina iznosi 10 EUR.
Dio prihoda od kotizacija ide u humanitarne svrhe.
STARTNI PAKETI: preuzimanje je organizirano na glavnoj lokaciji – u Perivoju Roberta Visianija u Šibenku, u nedjelju, 17.12. od 08:30 do 10:00 sati.
Utrka GREENtavica 5 km, starta iz Parka, prolazi Zagrebačkom ulicom i nastavlja put Tvrđave sv. Mihovila, zatim se spušta do “ex Vesla“ i preko bazena u Crnici dolazi do TEF-a, najudaljenije točke utrke, odakle se rivom vraća na START/CILJ u Park. Utrka ima jednu kontrolnu točku na stazi. Staza dužine 5 km bit će označena ZELENIM oznakama, odnosno ZELENIM trakicama koje je potrebno pratiti od starta do cilja utrke.
Informacije:+385993239643
info@breakaleg.hr
ORGANIZACIJA
Utrku GREENtavica 5 km, u sklopu Adventure Šibenik 2023. „GREENtanje u Parku“, organiziraju agencija Break a leg i Tvrđava kulture Šibenik, uz suorganizaciju TZ grada Šibenika i Grada Šibenika.
Utrka GREENtavica 5 km će se održati u nedjelju, 17.12.2023. u 10:30 sati, a start i cilj su u Perivoju Roberta Visianija u Šibeniku.
UVJETI SUDJELOVANJA
Na utrci mogu sudjelovati sve osobe koje ispunjavaju sljedeće uvjete:
- navršenih 18 godina
- osobe starosti od 14-18 godina mogu sudjelovati ukoliko imaju dozvolu potpisanu od roditelja ili staratelja OBRAZAC DOZVOLE
- natjecatelji mlađi od 14 godina mogu sudjelovati uz pratnju punoljetne osobe koja je odgovorna za maloljetnog natjecatelja i uz potpisanu dozvolu za sudjelovanje od roditelja ili staratelja OBRAZAC DOZVOLE
- imaju odgovarajuću psiho-fizičku kondiciju za dugotrajne napore i aktivnosti u prirodi
- izvršili su prijavu za utrku (ispunjeni online obrazac na www.stotinka.hr + izvršena uplata startnine)
Natjecatelj je svojom prijavom izravno suglasan da se na utrci natječe na osobnu odgovornost, da je upoznat s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, kao i mogućim rizicima koje natjecanja sadrže.
Svojom prijavom natjecatelj izjavljuje da je upoznat s popisom PREPORUČENE OPREME, iznimno važnom za njegovu osobnu sigurnost te da se njenim nenošenjem izlaže povećanom riziku od dehidracije, pothlađivanja, nemogućnosti saniranja ozljeda, nemogućnosti poziva u pomoć, nemogućnosti pomaganja povrijeđenim natjecateljima, nemogućnosti kontaktiranja organizatora pa čak i smrti. Svojom prijavom natjecatelj se odriče mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, kao i prema natjecateljima ili trećim osobama. Svojom prijavom natjecatelj potvrđuje da je u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja.
PREPORUČENA OPREMA
Popis opreme koju organizator PREPORUČUJE svim natjecateljima, bez obzira na dužinu utrke:
- ruksak ili pojas oko struka
- bočica s minimalno 0,5 L tekućine na startu
- hrana (gel, energetska pločica, ...)
- prva pomoć (1 elastični zavoj, 1 prvi zavoj, 2 komprese, flasteri različitih veličina)
- mobitel (upaljen, s napunjenom baterijom i memoriranim brojevima organizatora)
Preporučena oprema/sukladno vremenskim uvjetima:
- odjeća za zaštitu od kiše/vjetra/sunca
- rezervna odjeća
STARTNI PAKETI
Preuzimanje startnih paketa organizirano je na glavnoj lokaciji – u Perivoju Roberta Visianija u Šibenku, u nedjelju, 17.12. od 08:30 do 10:00 sati.
Sadržaj startnog paketa: startni broj, natjecateljska majica „GREENtava UTRKA“, Adventura 2023., bočica vode, pokloni sponzora, vreća za pohranu osobnih stvari u garderobi. Za preuzimanje startnog paketa te startnog broja, obavezno je predočenje osobnog dokumenta. Preuzimanje startnog broja za drugu osobu je moguće isključivo uz predočenje osobnog dokumenta prijavljene osobe.
NATJECATELJSKI BROJEVI
Prilikom potvrde prijava svaki natjecatelj će dobiti startni broj.
Startni broj se MORA NOSITI tijekom cijele utrke, na gornjem dijelu tijela, sprijeda, ne smije biti prekriven te mora biti jasno vidljiv (nije dopušteno nositi startni broj na nogama, leđima, ruksaku, sa strane).
Svaki startni broj ima istaknut kontakt telefon organizatora u slučaju hitnog poziva.
GARDEROBA
Garderoba za pohranu osobnih stvari za vrijeme trajanja utrke osigurana je u neposrednoj blizini starta/cilja utrke. Pohrana je moguća isključivo u vreći koja je dio startnog paketa te uz predočenje startnog broja na predaji i preuzimanju. Za nepreuzete stvari u navedenom vremenu, potrebno je kontaktirati predstavnika organizatora na kontakt broj +385 99 323 9643.
OKRJEPA
Na CILJU natjecatelji imaju osiguran topli napitak.
KONTROLNE TOČKE/MJERENJE VREMENA
Utrka GREENtavica 5 km ima JEDNU KONTROLNU TOČKU na stazi na kojoj će se nalaziti predstavnici organizatora.
Prolazak trkača se očitava na STARTU i na ulasku u CILJ. Rezultati utrke bit će objavljeni neposredno po završetku utrke na na stranicama službenog mjeritelja vremena tvrtke Stotinka.hr.
OZNAKE NA STAZI
Staza dužine 5 km bit će označena ZELENIM oznakama, odnosno ZELENIM trakicama koje je potrebno pratiti od starta do cilja utrke.
VREMENSKI LIMITI
Vrijeme za završetak utrke je ograničeno. Da bi natjecatelj bio uvršten u službeni poredak, utrku mora završiti unutar određenog vremenskog limita, točnije 2 sata za utrku od 5 km.
ODUSTAJANJE
Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju učiniti slijedeće:
- vratiti se do starta/cilja i o odustajanju obavijestiti organizatora ili
- o odustajanju obavijestiti organizatora putem mobitela (istaknutog na startnom broju).
Ukoliko je odustajanje uzrokovano ozljedom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do cilja utrke, natjecatelj je dužan kontaktirati organizatora putem mobitela/uz pomoć drugih natjecatelja na broj istaknut na startnom broju.
PROMJENA STAZE
Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave napravi izmjene na stazi. Eventualne promjene bit će objavljene na Internet stranicama i društvenim mrežama Adventure Šibenik 2023.
UPLATA KOTIZACIJA
Uplatom kotizacije natjecatelj potvrđuje da prihvaća ova pravila i prijava se smatra pravovaljanom.
U slučaju nedolaska na utrku, uplaćeni novac se ne vraća.
ZAŠTITA PRIRODE
Utrke se održavaju u prirodi te je sukladno tome obavezno pridržavati se osnovnih pravila zaštite prirode i okoliša te poštivati pravila ponašanja u zaštićenim prirodnim područjima. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke.
Budimo pažljivi prema prirodi, sačuvajmo je i uživajmo u njenom najljepšem obliku!
SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI
Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke. Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
25.5.2018. stupio je na snagu tzv. GDPR ili europska regulativa za zaštitu osobnih podataka koja određuje kako i pod kojim uvjetima se podaci predani trećoj strani smiju i ne smiju koristiti. Naravno, to se dotiče i nas koji skupljamo vaše podatke u svrhu prijava na utrku pa imajte na umu sljedeće:
Šibenik, studeni 2023.
Break a leg!Break a leg! d.o.o. |
Payment and correction of race results |
|
Contact |
Website: https://breakaleg.hr/ Email: info@breakaleg.hr Phone: +385993239643 Address: Andrije Hebranga 10, 23000 Zadar, CRO - Croatia |
Organiser links |