Baraber ET

Papuk Treking 2014 05.09.2014. 20:00 06.09.2014. 20:00 More...

Finished 251 registered, 251 numbered, 180 - FIN 61 - DNS 10 - DNF

CRO 247 Croatia
GER 1 Germany
SLO 3 Slovenia

CRO 247 Croatia
GER 1 Germany
SLO 3 Slovenia

Race :: 3 :: Organiser :: Baraber ET

Baraber ET

Papuk Trek 2014 - Planinarska 25 km 06.09.2014. 10:00 06.09.2014. 20:00 25 km 1200 m 1200 m More...

Finished :: 113 registered, 113 numbered, 81 - FIN 27 - DNS 5 - DNF

CRO 110 Croatia
SLO 3 Slovenia

CRO 110 Croatia
SLO 3 Slovenia

Registered Competitors Results

Description

PAPUK TREKING 2014
Prvi i jedini slavonski treking!
06.09.2014. / subota
4. izdanje / 7. kolo Treking lige 2014

 

PRAVILA I PROPISI TREKING LIGE - KLIKNI OVDJE!

 

LOKACIJA
Država: Republika Hrvatska
Lokacija: Orahovica, Jezero Duzluk, Park prirode Papuk
Start, cilj, registracije za utrku, proglašenje pobjednika i party/druženje: Restoran „Jezero“

 

KONTAKT ORGANIZATORA 
Mob: +385(0)98635193
E-mail: baraber.extreme.team@gmail.com

 

KATEGORIJE
Ultra: 40-45 km / 1800 - 2000 m uspona / 6h za prvoplasiranog
Planinarska: 20-25 km / 1000 - 1.200 m uspona / 3 h za prvoplasiranog
Jogging: 10 - 12 km / 600 - 700 m uspona / 2 h za prvoplasiranog

 

KONCEPT UTRKE
Sve kategorije imaju "Treking koncept" što znači:
1. zemljovid i trasa biti će znani i objavljeni na dan utrke i to dana 06.09.
2. Staza nije označena službenim  vrpcama/trakama, već se koristiti postojeći markirani i ne markirani putevi na temelju zemljovida i pisanih uputa.
3. Sve točke moraju se obilaze numeričkim redoslijedom: 1., 2.,3.,

Napomena: Svi koji se prijave on-line do 05.07. i uplate depozit od 70 kn (osim stranih državljana koji startninu plaćaju na registracijama na dan utrke) dobijaju printani zemljovid i upute na registracijama.

 

STARTNINA/ČLANARINA
Napomena 1: Svi koji se prijave putem e-maila i uplate depozit od 70kn do 29.08. na žiro-račun organizatora plaćaju na registracijama nadoplatu od 50 kn, odnosno, ukupno 120 kn.
Napomena 2: Svi koji ne uplate depozit od 70kn do 29.08.plaćaju punu startninu na registracijama za utrku, ali ne dobijaju majicu.
Napomena 3: Strani državljani plaćaju startninu na registracijama za utrku!!!

 

Broj žiro-računa za uplatu depozita od 70 kn:
IBAN: HR92 2340 0091 1103 4467 2 / KPS Baraber extreme team, Bistrinačka 1, 31551 Belišće
Molimo da ne uplaćujete cijeli iznos!
Molimo da prilikom uplate napišete prezime i ime za koga se uplaćuje depozit!

 

Startnina uključuje sljedeće stavke:   
a) Sudjelovanje na utrci
b) Postavljanje staze i troškove pregleda terena
c) Registracije natjecatelja na dan utrke
d) Službeno mjerenje vremena, obrada i objava rezultata
e) Informiranje sudionika putem web stanice i e-mailing liste
f) Angažman svih ljudi koji rade na utrci sa svim troškovima
g) Uredske i terenske troškove organizacije utrke
h) Troškove web stranice i on-line prijava natjecatelja
i) Troškovi svih službenih osoba koji rade na utrci
a) Evidencijski karton
b) Pisane upute za utrku
c) Dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja
d) Medalje + nagrade sponzora za prva 3 mjesta u svim kategorijama
e) Sve potrebne dozvole od mjerodavnih institucija
f) Printane zemljovide za utrku
g) Obrok poslije utrke u restoranu
 
 

OBAVEZNA OPREMA
- Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri, sredstvo za deszinfekciju)
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Evidencijski karton (osigurava organizator)
- Upute za utrku (osigurava organizator)
- Zemljovid (osigurava organizator)
- Čelna lampa sa rezervnim baterijama
- Astro-folija
- Topliju odjeću sukladno vremenu (ukoliko to organizator zatraži): kapa, rukavice, jakna
Napomena: Organizator će pregledavati opremu prije starta utrke. Svi koji neće imati potrebnu opremu neće im se dozvoliti da startaju!

 

PRAVILA I SIGURNOST NATJECATELJA
1. Svi natjecatelji moraju se pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige 2014 (klikni ovdije)
2. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja tijekom utrke
3. Svi natjecatelji koji tijekom utrke odustanu, a o tome osobno ne obavijeste organizatore na zapisničkom stol do vremena službenog završetka utrke snosit će sankcije zabrane sudjelovanja na svim sljedećim utrkama Treking lige u sezoni 2014.
4. Svi natjecatelji potpisuju dokument o sudjelovanju na vlastitu odgovornost.
5. Utrka je koncepta “Treking”. Više o konceptima utrka Treking lige: http://www.adventurerace.hr/download/Pravilnik_Treking_liga_2013.doc

 

ZEMLJOVID I KONTROLNE TOČKE


Zemljovid i kontrolne točke biti će dostupne na prijavama na dan utrke, 06.09.

 

SATNICA I RASPORED
Petak, 05.09.
20:00-22:00: Registracije za utrku, restoran Jezero/Duzluk   

 

Subota, 06.09.
07:00-08:30 Registracije za sve kategorije restoran Jezero/Duzluk
09:00 Start za ultra kategoriju ispred restorana Jezero/Duzluk

09:00 Polazak Planinarske kategorije za Kutjevo, gdje je predviđen start ispred vinarije Krauthaker
10:00 Start Planinarske kategorije

10:00 Start Jogging kategorije ispred restorana Jezero/Duzluk

18:00 Proglašenje pobjednika za sve kategorije
13:00-20:00 Obrok na cilju utrke (restoran Jezero/Duzluk)
20:00 Trekersko druženje u restoranu, koje će se najvjerojatnije pretvoriti u party....

 

NAGRADE: Medalje + nagrade sponzora za muške i žene u svim 3 kategorijama.

 

SMJEŠTAJ U ORAHOVICI:

 

CENTAR ZA EDUKACIJU ORAHOVICA
- Dvokrevetne sobe 150 kn/osoba
- Više krevetne sobe 100/osoba
Sve informacije na:
marlenaorahovica@gmail.com
Tel:098/329 146

 


 

Obiteljsko seljačko gospodarstvo
"Jošavac Jelka"
Stara Jošava, Orahovica
Tel: 033/674-083
2 sobe, 4 ležaja

 


 

OPG „Šafar“
Ivana Frana Gundulića 7, 33515 Orahovica
Tel: +385(33) 673 700
Mob: +385(98) 782 263
Web: www.opg-safar.hr
E-mail: crni.safar@gmail.com

 


 

Sobe - gostionica 'Sport'
Stara Jošava 2, 33515 Orahovica
Mobitel: +385(98) 810 756

 


 

Izletište „Orah“ – Bungalovi
LUKSUZNO OPREMLJENI BUNGALOVI:

 

Drveni montažni bungalovi za 4 osobe, jedna dvokrevetna spavaća soba (francuski ležaj, ormar, noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu), jedna dvokrevetna spavaća soba ( 1x krevet na kat, ormar i noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu ), kuhinja duljine 1,6 cm ( hladnjak, sudoper s ocjeđivačem, radna površina, el. kuhalo), boravak sa stolom za blagovanje za 4 osobe, ormar, komoda i kupaonica s tuš kabinom. Ulaz preko natkrivene terase veličine 9 m2.

 

POLOŽAJ: Bungalovi su smješteni na turističkom kompleksu „Orah“ u ugodnoj sjeni pitome listopadne šume.

 

Telefon: +385(99) 262 0336

 

VAŽNA NAPOMENA: U slučaju lošijeg vremena utrka se ne odgađa!

 

Regulations

Prijavom prihvaćam sve stavke iz Pravilnika Treking lige 2014 u ovom dokumentu.

http://www.outdoor.hr/r/i/Pravilnik_Treking_liga.pdf

Baraber ET

Papuk Trek 2014 - Jogging 12 km 06.09.2014. 10:00 06.09.2014. 20:00 12 km 700 m 700 m More...

Finished :: 118 registered, 118 numbered, 85 - FIN 31 - DNS 2 - DNF

CRO 118 Croatia

CRO 118 Croatia

Registered Competitors Results

Description

PAPUK TREKING 2014
Prvi i jedini slavonski treking!
06.09.2014. / subota
4. izdanje / 7. kolo Treking lige 2014

 

PRAVILA I PROPISI TREKING LIGE - KLIKNI OVDJE!

 

LOKACIJA
Država: Republika Hrvatska
Lokacija: Orahovica, Jezero Duzluk, Park prirode Papuk
Start, cilj, registracije za utrku, proglašenje pobjednika i party/druženje: Restoran „Jezero“

 

KONTAKT ORGANIZATORA 
Mob: +385(0)98635193
E-mail: baraber.extreme.team@gmail.com

 

KATEGORIJE
Ultra: 40-45 km / 1800 - 2000 m uspona / 6h za prvoplasiranog
Planinarska: 20-25 km / 1000 - 1.200 m uspona / 3 h za prvoplasiranog
Jogging: 10 - 12 km / 600 - 700 m uspona / 2 h za prvoplasiranog

 

KONCEPT UTRKE
Sve kategorije imaju "Treking koncept" što znači:
1. zemljovid i trasa biti će znani i objavljeni na dan utrke i to dana 06.09.
2. Staza nije označena službenim  vrpcama/trakama, već se koristiti postojeći markirani i ne markirani putevi na temelju zemljovida i pisanih uputa.
3. Sve točke moraju se obilaze numeričkim redoslijedom: 1., 2.,3.,

Napomena: Svi koji se prijave on-line do 05.07. i uplate depozit od 70 kn (osim stranih državljana koji startninu plaćaju na registracijama na dan utrke) dobijaju printani zemljovid i upute na registracijama.

 

STARTNINA/ČLANARINA
Napomena 1: Svi koji se prijave putem e-maila i uplate depozit od 70kn do 29.08. na žiro-račun organizatora plaćaju na registracijama nadoplatu od 50 kn, odnosno, ukupno 120 kn.
Napomena 2: Svi koji ne uplate depozit od 70kn do 29.08.plaćaju punu startninu na registracijama za utrku, ali ne dobijaju majicu.
Napomena 3: Strani državljani plaćaju startninu na registracijama za utrku!!!

 

Broj žiro-računa za uplatu depozita od 70 kn:
IBAN: HR92 2340 0091 1103 4467 2 / KPS Baraber extreme team, Bistrinačka 1, 31551 Belišće
Molimo da ne uplaćujete cijeli iznos!
Molimo da prilikom uplate napišete prezime i ime za koga se uplaćuje depozit!

 

Startnina uključuje sljedeće stavke:   
a) Sudjelovanje na utrci
b) Postavljanje staze i troškove pregleda terena
c) Registracije natjecatelja na dan utrke
d) Službeno mjerenje vremena, obrada i objava rezultata
e) Informiranje sudionika putem web stanice i e-mailing liste
f) Angažman svih ljudi koji rade na utrci sa svim troškovima
g) Uredske i terenske troškove organizacije utrke
h) Troškove web stranice i on-line prijava natjecatelja
i) Troškovi svih službenih osoba koji rade na utrci
a) Evidencijski karton
b) Pisane upute za utrku
c) Dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja
d) Medalje + nagrade sponzora za prva 3 mjesta u svim kategorijama
e) Sve potrebne dozvole od mjerodavnih institucija
f) Printane zemljovide za utrku
g) Obrok poslije utrke u restoranu
 
 

OBAVEZNA OPREMA
- Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri, sredstvo za deszinfekciju)
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Evidencijski karton (osigurava organizator)
- Upute za utrku (osigurava organizator)
- Zemljovid (osigurava organizator)
- Čelna lampa sa rezervnim baterijama
- Astro-folija
- Topliju odjeću sukladno vremenu (ukoliko to organizator zatraži): kapa, rukavice, jakna
Napomena: Organizator će pregledavati opremu prije starta utrke. Svi koji neće imati potrebnu opremu neće im se dozvoliti da startaju!

 

PRAVILA I SIGURNOST NATJECATELJA
1. Svi natjecatelji moraju se pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige 2014 (klikni ovdije)
2. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja tijekom utrke
3. Svi natjecatelji koji tijekom utrke odustanu, a o tome osobno ne obavijeste organizatore na zapisničkom stol do vremena službenog završetka utrke snosit će sankcije zabrane sudjelovanja na svim sljedećim utrkama Treking lige u sezoni 2014.
4. Svi natjecatelji potpisuju dokument o sudjelovanju na vlastitu odgovornost.
5. Utrka je koncepta “Treking”. Više o konceptima utrka Treking lige: http://www.adventurerace.hr/download/Pravilnik_Treking_liga_2013.doc

 

ZEMLJOVID I KONTROLNE TOČKE


Zemljovid i kontrolne točke biti će dostupne na prijavama na dan utrke, 06.09.

 

SATNICA I RASPORED
Petak, 05.09.
20:00-22:00: Registracije za utrku, restoran Jezero/Duzluk   

 

Subota, 06.09.
07:00-08:30 Registracije za sve kategorije restoran Jezero/Duzluk
09:00 Start za ultra kategoriju ispred restorana Jezero/Duzluk

09:00 Polazak Planinarske kategorije za Kutjevo, gdje je predviđen start ispred vinarije Krauthaker
10:00 Start Planinarske kategorije

10:00 Start Jogging kategorije ispred restorana Jezero/Duzluk

18:00 Proglašenje pobjednika za sve kategorije
13:00-20:00 Obrok na cilju utrke (restoran Jezero/Duzluk)
20:00 Trekersko druženje u restoranu, koje će se najvjerojatnije pretvoriti u party....

 

NAGRADE: Medalje + nagrade sponzora za muške i žene u svim 3 kategorijama.

 

SMJEŠTAJ U ORAHOVICI:

 

CENTAR ZA EDUKACIJU ORAHOVICA
- Dvokrevetne sobe 150 kn/osoba
- Više krevetne sobe 100/osoba
Sve informacije na:
marlenaorahovica@gmail.com
Tel:098/329 146

 


 

Obiteljsko seljačko gospodarstvo
"Jošavac Jelka"
Stara Jošava, Orahovica
Tel: 033/674-083
2 sobe, 4 ležaja

 


 

OPG „Šafar“
Ivana Frana Gundulića 7, 33515 Orahovica
Tel: +385(33) 673 700
Mob: +385(98) 782 263
Web: www.opg-safar.hr
E-mail: crni.safar@gmail.com

 


 

Sobe - gostionica 'Sport'
Stara Jošava 2, 33515 Orahovica
Mobitel: +385(98) 810 756

 


 

Izletište „Orah“ – Bungalovi
LUKSUZNO OPREMLJENI BUNGALOVI:

 

Drveni montažni bungalovi za 4 osobe, jedna dvokrevetna spavaća soba (francuski ležaj, ormar, noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu), jedna dvokrevetna spavaća soba ( 1x krevet na kat, ormar i noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu ), kuhinja duljine 1,6 cm ( hladnjak, sudoper s ocjeđivačem, radna površina, el. kuhalo), boravak sa stolom za blagovanje za 4 osobe, ormar, komoda i kupaonica s tuš kabinom. Ulaz preko natkrivene terase veličine 9 m2.

 

POLOŽAJ: Bungalovi su smješteni na turističkom kompleksu „Orah“ u ugodnoj sjeni pitome listopadne šume.

 

Telefon: +385(99) 262 0336

 

VAŽNA NAPOMENA: U slučaju lošijeg vremena utrka se ne odgađa!

Regulations

Prijavom prihvaćam sve stavke iz Pravilnika Treking lige 2014 u ovom dokumentu.

http://www.outdoor.hr/r/i/Pravilnik_Treking_liga.pdf

Baraber ET

Papuk Trek 2014 - Ultra 45 km 06.09.2014. 09:00 06.09.2014. 20:00 45 km 2000 m 2000 m More...

Finished :: 20 registered, 20 numbered, 14 - FIN 3 - DNS 3 - DNF

CRO 19 Croatia
GER 1 Germany

CRO 19 Croatia
GER 1 Germany

Registered Competitors Results

Description

PAPUK TREKING 2014
Prvi i jedini slavonski treking!
06.09.2014. / subota
4. izdanje / 7. kolo Treking lige 2014

 

PRAVILA I PROPISI TREKING LIGE - KLIKNI OVDJE!

 

LOKACIJA
Država: Republika Hrvatska
Lokacija: Orahovica, Jezero Duzluk, Park prirode Papuk
Start, cilj, registracije za utrku, proglašenje pobjednika i party/druženje: Restoran „Jezero“

 

KONTAKT ORGANIZATORA 
Mob: +385(0)98635193
E-mail: baraber.extreme.team@gmail.com

 

KATEGORIJE
Ultra: 40-45 km / 1800 - 2000 m uspona / 6h za prvoplasiranog
Planinarska: 20-25 km / 1000 - 1.200 m uspona / 3 h za prvoplasiranog
Jogging: 10 - 12 km / 600 - 700 m uspona / 2 h za prvoplasiranog

 

KONCEPT UTRKE
Sve kategorije imaju "Treking koncept" što znači:
1. zemljovid i trasa biti će znani i objavljeni na dan utrke i to dana 06.09.
2. Staza nije označena službenim  vrpcama/trakama, već se koristiti postojeći markirani i ne markirani putevi na temelju zemljovida i pisanih uputa.
3. Sve točke moraju se obilaze numeričkim redoslijedom: 1., 2.,3.,

Napomena: Svi koji se prijave on-line do 05.07. i uplate depozit od 70 kn (osim stranih državljana koji startninu plaćaju na registracijama na dan utrke) dobijaju printani zemljovid i upute na registracijama.

 

STARTNINA/ČLANARINA
Napomena 1: Svi koji se prijave putem e-maila i uplate depozit od 70kn do 29.08. na žiro-račun organizatora plaćaju na registracijama nadoplatu od 50 kn, odnosno, ukupno 120 kn.
Napomena 2: Svi koji ne uplate depozit od 70kn do 29.08.plaćaju punu startninu na registracijama za utrku, ali ne dobijaju majicu.
Napomena 3: Strani državljani plaćaju startninu na registracijama za utrku!!!

 

Broj žiro-računa za uplatu depozita od 70 kn:
IBAN: HR92 2340 0091 1103 4467 2 / KPS Baraber extreme team, Bistrinačka 1, 31551 Belišće
Molimo da ne uplaćujete cijeli iznos!
Molimo da prilikom uplate napišete prezime i ime za koga se uplaćuje depozit!

 

Startnina uključuje sljedeće stavke:   
a) Sudjelovanje na utrci
b) Postavljanje staze i troškove pregleda terena
c) Registracije natjecatelja na dan utrke
d) Službeno mjerenje vremena, obrada i objava rezultata
e) Informiranje sudionika putem web stanice i e-mailing liste
f) Angažman svih ljudi koji rade na utrci sa svim troškovima
g) Uredske i terenske troškove organizacije utrke
h) Troškove web stranice i on-line prijava natjecatelja
i) Troškovi svih službenih osoba koji rade na utrci
a) Evidencijski karton
b) Pisane upute za utrku
c) Dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja
d) Medalje + nagrade sponzora za prva 3 mjesta u svim kategorijama
e) Sve potrebne dozvole od mjerodavnih institucija
f) Printane zemljovide za utrku
g) Obrok poslije utrke u restoranu
 
 

OBAVEZNA OPREMA
- Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri, sredstvo za deszinfekciju)
- Mobitel (sa napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)
- Evidencijski karton (osigurava organizator)
- Upute za utrku (osigurava organizator)
- Zemljovid (osigurava organizator)
- Čelna lampa sa rezervnim baterijama
- Astro-folija
- Topliju odjeću sukladno vremenu (ukoliko to organizator zatraži): kapa, rukavice, jakna
Napomena: Organizator će pregledavati opremu prije starta utrke. Svi koji neće imati potrebnu opremu neće im se dozvoliti da startaju!

 

PRAVILA I SIGURNOST NATJECATELJA
1. Svi natjecatelji moraju se pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige 2014 (klikni ovdije)
2. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Hrvatske Gorske službe spašavanja tijekom utrke
3. Svi natjecatelji koji tijekom utrke odustanu, a o tome osobno ne obavijeste organizatore na zapisničkom stol do vremena službenog završetka utrke snosit će sankcije zabrane sudjelovanja na svim sljedećim utrkama Treking lige u sezoni 2014.
4. Svi natjecatelji potpisuju dokument o sudjelovanju na vlastitu odgovornost.
5. Utrka je koncepta “Treking”. Više o konceptima utrka Treking lige: http://www.adventurerace.hr/download/Pravilnik_Treking_liga_2013.doc

 

ZEMLJOVID I KONTROLNE TOČKE


Zemljovid i kontrolne točke biti će dostupne na prijavama na dan utrke, 06.09.

 

SATNICA I RASPORED
Petak, 05.09.
20:00-22:00: Registracije za utrku, restoran Jezero/Duzluk   

 

Subota, 06.09.
07:00-08:30 Registracije za sve kategorije restoran Jezero/Duzluk
09:00 Start za ultra kategoriju ispred restorana Jezero/Duzluk

09:00 Polazak Planinarske kategorije za Kutjevo, gdje je predviđen start ispred vinarije Krauthaker
10:00 Start Planinarske kategorije

10:00 Start Jogging kategorije ispred restorana Jezero/Duzluk

18:00 Proglašenje pobjednika za sve kategorije
13:00-20:00 Obrok na cilju utrke (restoran Jezero/Duzluk)
20:00 Trekersko druženje u restoranu, koje će se najvjerojatnije pretvoriti u party....

 

NAGRADE: Medalje + nagrade sponzora za muške i žene u svim 3 kategorijama.

 

SMJEŠTAJ U ORAHOVICI:

 

CENTAR ZA EDUKACIJU ORAHOVICA
- Dvokrevetne sobe 150 kn/osoba
- Više krevetne sobe 100/osoba
Sve informacije na:
marlenaorahovica@gmail.com
Tel:098/329 146

 


 

Obiteljsko seljačko gospodarstvo
"Jošavac Jelka"
Stara Jošava, Orahovica
Tel: 033/674-083
2 sobe, 4 ležaja

 


 

OPG „Šafar“
Ivana Frana Gundulića 7, 33515 Orahovica
Tel: +385(33) 673 700
Mob: +385(98) 782 263
Web: www.opg-safar.hr
E-mail: crni.safar@gmail.com

 


 

Sobe - gostionica 'Sport'
Stara Jošava 2, 33515 Orahovica
Mobitel: +385(98) 810 756

 


 

Izletište „Orah“ – Bungalovi
LUKSUZNO OPREMLJENI BUNGALOVI:

 

Drveni montažni bungalovi za 4 osobe, jedna dvokrevetna spavaća soba (francuski ležaj, ormar, noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu), jedna dvokrevetna spavaća soba ( 1x krevet na kat, ormar i noćni ormarić, ispod kreveta ladica sa kotačićima za posteljinu ), kuhinja duljine 1,6 cm ( hladnjak, sudoper s ocjeđivačem, radna površina, el. kuhalo), boravak sa stolom za blagovanje za 4 osobe, ormar, komoda i kupaonica s tuš kabinom. Ulaz preko natkrivene terase veličine 9 m2.

 

POLOŽAJ: Bungalovi su smješteni na turističkom kompleksu „Orah“ u ugodnoj sjeni pitome listopadne šume.

 

Telefon: +385(99) 262 0336

 

VAŽNA NAPOMENA: U slučaju lošijeg vremena utrka se ne odgađa!

 

Regulations

Prijavom prihvaćam sve stavke iz Pravilnika Treking lige 2014 u ovom dokumentu.

http://www.outdoor.hr/r/i/Pravilnik_Treking_liga.pdf


Organiser

Baraber ET

KPS Baraber extreme team

Payment and correction of race results
  • Organiser Baraber ET is responsible for accuracy of race data, opening and closing of registrations and recording of the race fee payment.
  • This website does not have access to the organiser bank account.
  • Please ask the organiser Baraber ET directly regarding the payments and other race information.
  • Any other questions regarding race results should be sent to timing@stotinka.hr
Contact

Website: http://www.baraber-extreme-team.com/

Email: baraber.extreme.team@gmail.com

Phone: +385(0)98635193

Address: Bistrinačka 1, 31551 Belišće, CRO - Croatia

Organiser links