DSR KOCI Ogulin

10. Ogulin Trail - Marjana Špehar memorial; 7. round Kontinentrail League 2024. 07.09.2024. 07:00 07.09.2024. 19:00 More...

Finished 613 registered, 531 paid, 472 numbered, 141 - REG 463 - FIN 2 - DNS 5 - DNF 2 - DSQ

Race :: 5 :: Organiser :: DSR KOCI Ogulin

DSR KOCI Ogulin

Kids race Tintilinić 1,5 km 07.09.2024. 13:30 07.09.2024. 14:30 1.5 km 50 m 50 m More...

Finished :: 56 registered, 51 paid, 49 numbered, 7 - REG 48 - FIN 1 - DNS

Registered Competitors Results

Regulations

PRAVILA DJEČJE TRAIL UTRKE „TINTILINIĆ“

 

ORGANIZACIJA

Dječju trail utrku „TINTILINIĆ“ u sklopu Trail utrke „Ogulin Trail“ organizira Društvo za športsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, slatki paket, hranu i piće nakon utrke te finišersku medalju.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati.

Nakon navedenog datuma, nema mogućnosti naknadnih prijava, a za sve uplate izvršene nakon navedenog datuma, biti će izvršen povrat uplaćenih sredstava.

Uplate i prijave nakon tog vremena mogu se izvršiti isključivo na dan utrke kod organizatora, te je za natjecatelja osiguran startni broj, bez startnog paketa. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/365 5219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Starosna dob natjecatelja - djece za sudjelovanje na utrci je od 0 - 14 godina. Prema potrebi djeca mogu trčati uz pratnju odrasle osobe.

Prijavom na utrku roditelj / skrbnik potvrđuje da je dijete u psiho - fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da u potpunosti preuzima svu odgovornost za njegovu sigurnost, budući da može trčati u njegovoj pratnji te da je zdravstveno osigurano i da posjeduje odgovarajuću opremu.

Prijavom se također potvrđuje da je roditelj / skrbnik upoznat s Uredbom o zaštiti osobnih podataka i da daje suglasnost da se ime i prezime djeteta može koristiti za navedeni događaj te da se foto i video materijali također mogu objaviti na društvenim mrežama u svrhu promicanja sportskih aktivnosti.

Roditelji / skrbnik prijavom djeteta izravno je suglasan da je upoznat s pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da je upoznat s mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži. Prijavom djeteta odriče se mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke, bilo prema drugim natjecateljima ili trećim osobama.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva roditelj / skrbnik dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele utrke. Mobitel mora biti napunjen i upaljen cijelo vrijeme.

Svaki roditelj / skrbnik mora imati identifikacijski dokument, osobnu iskaznicu.

 

UTRKA

Dječja trail utrka „TINTILINIĆ“ održava se u gradu Ogulinu u sklopu Trail running trke „Ogulin Trail“. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar (Poredice).

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici, instagramu i web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Staza je duga 1,5 km, kružnog je oblika. Uz samu stauz koja prolazi brežuljkastom borovom šumom stoje naši volonteri. Ukupno postoji jedan uspon i jedan silazak visinske razlike 50 m.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na dječju trail utrku „TINTILINIĆ“ vrši se preko web portala www.stotinka.hr. Nakon prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

 

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

 

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

 

Opis ili svrha plaćanja: TINTILINIĆ - Ime natjecatelja

Startnina: 10 €

 

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 11:00 sati do 13:00 sati.

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj i slatki paket te ručak nakon utrke, a prva 3 natjecatelja u kategorijama curice i dječaci medalje i nagrade.

 

OPREMA

Svaki roditelj / skrbnik mora imati napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati, osobnu iskaznicu i zdravstvenu iskaznicu djeteta.

Svako dijete / natjecatelj mora imati natjecateljski broj kojeg osigurava organizator.

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su jakna za zaštitu od kiše / vjetra i kapa. Preporuča se i krema za zaštitu od  sunca te rezervna odjeća.

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno skinuti nakon završetka utrke.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima te manjim dijelom i po asfaltu. Staza će biti označena trakama, tabelama na križanjima, natpisima i strelicama na tlu.

Osim oznaka duž cijele staze organizator će osigurati i službene osobe koje će usmjeravati natjecatelje.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 60 minuta.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju se vratiti do startne pozicije utrke te o tome informirati organizatora kako bi se odustajanje evidentiralo.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti vratiti se do startne pozicije utrke, dužan je obratiti se za pomoć službenim osobama od strane organizatora koje će za vrijeme utrke biti raspoređene pored cijele staze.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke. Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

  • ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune
  • korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke
  • zamjene natjecateljskog broja s drugim natjecateljem/natjecateljima
  • korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke
  • nepomaganja natjecateljima u nevolji
  • nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru
  • nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a
  • neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u kategoriji djevojčice i dječaci dobivaju medalje i nagrade i to kako slijedi:

  • 1. mjesto u obje kategorije - pehar
  • 2. mjesto u obje kategorije - pehar
  • 3. mjesto u obje kategorije - pehar

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

  • 3 predstavnika organizatora
  • direktor utrke

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

  • Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852
  • Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE - OTKAZIVANJE UTRKE

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave napravi izmjene na stazi. U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta (jaka kiša, vjetar, visoki rizik od oluje), početak utrke može se odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Trku osiguravaju u slučaju nezgoda i intervencija na stazi

  • Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin.
  • Medicinsko osoblje hitne medicinske pomoći iz Ogulina
  • Policija Republike Hrvatske. PU Karlovačka, PP Ogulin.

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.

DSR KOCI Ogulin

Stribor 8,0 km 07.09.2024. 11:00 07.09.2024. 14:00 8 km 350 m 350 m More...

Finished :: 257 registered, 230 paid, 195 numbered, 62 - REG 191 - FIN 4 - DNF

Registered Competitors Results

Description

O utrci

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar. Utrka se održava 07.09.2024. godine sa startom u 08:00 sati za utrku od 40,0 km (visinska razlika 1845 m), 10:00 sati za utrku 20,0 km (visinska razlika od oko 950 m), 10:30 sati za utrku 14,0 km (visinska razlika 600 m) te 11:00 sati za utrku 8,0 km (visinska razlika 350 m). Kraće utrke prolaze većim dijelom šumskim stazama, a manjim dijelom makadamom i asfaltom, dok duža utrka prolazi velikim dijelom šumskim stazama preko planine Klek. Za utrku od 8,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica, za utrku od 14,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i jednu kontrolnu okrjepnu stanicu, za utrku od 20,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i 2 kontrolne dok utrka od 40,0 km ima 3 glavne okrjepne stanice i 3 kontrolne stanice.

Vremenski limit utrke od 8,0 km je 3 sata, utrke od 14,0 km je 3 sata, utrke od 20,0 km je 4,5 sata, a utrke od 40,0 km je 8 sati.

Satnica utrke

Subota 07.09.2024. Ogulin, Bivša vojarna Sveti Petar.

Stribor 8,0 km

07:00-10:45 Potvrda prijava i preuzimanje startnih bojeva

10:55 Kratke upute prije starta

11:00 Start utrke

Nagrade

U muškoj i ženskoj kategoriji za prva tri mjesta dodjeljivat će se nagrade organizatora i sponzora.

Startnina i uplata startnine

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni paket (finišerska medalja, startni broj, majica (hoodie ili dry fit ovisno o datumu uplate), voda, ručak), mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, osiguranje HGSS-a, hranu i piće na okrijepnim stanicama te eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tijekom utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (Tintilinić, dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

Za utrke Stribor, Kosjenka, Jagor i Regoč moguće je odabrati i osnovni paket koji iznosi 15 € te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Startnina se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora.

 

Podaci za uplatu startnine:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank
OIB 23057039320
SWIFT/BIC ESBCHR22
IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: Stribor - Ime natjecatelja

Više informacija na:

https://ogulintrail.com/ 

https://www.facebook.com/ogulintrail/

Podaci za prijavu na www.stotinka.hr

Ime i prezime natjecatelja

Spol

Država

Mobitel

e-mail

Klub – kao opcija

Vrsta obroka: (mesni/vegetarijanski/bez obroka)

Majica sa odabirom veličine

 

Prijave i uplate najkasnije do 28.08.2024. u 23:59 sati

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket.

Regulations

Pravila utrke

 

ORGANIZACIJA

Trail utrku „Ogulin Trail“ organizira Društvo za sportsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, obrok, majicu (hoodie majica ili dry fit ovisno u vremenu uplate startnine) vodu, finišersku medalju, hranu i piće na okrijepnim stanicama, osiguranje HGSS-a i eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tokom utrke.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati. Svima koji utrku prijave i uplate do tog datuma i koji su odabrali puni startni paket bit će osiguran startni paket.

Moguće je odabrati i osnovni paket koji se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/3655219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Svi natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da se na utrci natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.

Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.

Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da su zdravstveno osigurani i da posjeduju odgovarajuću opremu.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva svatko od natjecatelja dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele trke.

Mobitel mora biti napunjen i upaljen za cijelo vrijeme trajanja utrke.

 

UTRKA

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar.

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici (https://www.facebook.com/ogulintrail/), instagram profilu, web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Detalje o utrci kao i kategorije utrka pogledati na infu o utrci.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na utrku vrši se preko web portala stotinka.hr. Nakon izvršene prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: "Stribor - Ime i prezime natjecatelja"

 

Strani državljani mogu uplatiti startninu na dan utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

Za utrke Stribor, Kosjenka, Jagor i Regoč moguće je odabrati i osnovni paket koji iznosi 15 € i uplaćuje se isključivo uplatom na bankovni račun organizatora te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 07:00 sati do 15 minuta prije starta svake utrke.

Prva 3 natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

OPREMA

Od obavezne opreme svaki natjecatelj mora imati:

- Napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati natjecatelja

- Natjecateljski broj (osigurava organizator)

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su:

- ruksak ili pojas oko struka

- hrana (energetska pločica ili nešto slično)

- mjeh/bočica vode

- zviždaljka

- prva pomoć (elastični zavoj, prvi zavoj, kompresa, flasteri)

- jakna za zaštitu od kiše / vjetra

- kapa

 

Preporučena oprema:

- štapovi za hodanje

- krema za zaštitu od sunca

- rezervna odjeća

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno se mora skinuti nakon završetka utrke.

 

OKRIJEPNE STANICE

Na stazi će biti postavljena jedna okrjepna stanica sa pićem i hranom te jedna kontrolna stanica.

 

KONTROLNE TOČKE

Pored okrijepne stanice na utrci će biti nekoliko kontrolnih točaka na kojima se nalaze kontrolori. Oni vode evidenciju prolaza natjecatelja.

U slučaju bilo kakvog nesportskog ponašanja ili nepoštivanja pravila i propisa utrke o istom obavještavaju žiri utrke koji odlučuje o diskvalifikaciji natjecatelja.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima. Većina puteva označena je planinarskim markacijama.

Bez obzira na planinarske oznake, staza će dodatno biti označena trakama, tabelama (na bitnim križanjima), natpisima i strelicama na tlu (asfalt).

Na mjestima gdje nema odvajanja puteva ni skretanja, razmak između oznaka bit će maksimalno 100m.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 3 sata.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke te informirati kontrolore na tim točkama kako bi organizator osigurao njihov povratak na start/cilj.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke.

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

- ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune

- korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke

- zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima

- korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke

- ne pomaganja natjecateljima u nevolji

- nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru

- nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a

- odlaska sa kontrolne točke/okrijepne stanice nakon određenog vremenskog limita

- neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

- 3 predstavnika organizatora

- Direktor utrke.

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede, te ukoliko niste u mogućnosti direktno obavijestiti kontrolore na stazi o eventualnoj povredi Vas ili drugih natjecatelja, kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852

Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE – OTKAZIVANJE UTRKE - ODUSTAJANJE OD NASTUPA NA UTRCI

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave naprave izmjene na stazi, okrijepnim stanicama, mjestima liječničke službe i spašavatelja. U slučaju izvanrednih događaja i utjecaja više sile (vremenskih neprilika, ratnog stanja, pandemija, potresa ili sličnih nepogoda koje mogu spriječiti održavanje utrke u navedenom terminu) organizator zadržava pravo odgode utrke te se početak utrke može odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

Ukoliko natjecatelj koji je već izvršio uplatu startnine bude spriječen prisustvovati na utrci, organizator daje mogućnost povrata 50% iznosa uplaćene startnine ili prebacivanje startnine na sljedeću godinu.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, osim na okrijepnim stanicama. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Utrku osigurava Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin i Policija Republike Hrvatske, PU Karlovačka, PP Ogulin.

 

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.

DSR KOCI Ogulin

Kosjenka 14,0 km 07.09.2024. 10:30 07.09.2024. 13:30 14 km 600 m 600 m More...

Finished :: 180 registered, 155 paid, 143 numbered, 37 - REG 141 - FIN 1 - DNS 1 - DNF

Registered Competitors Results

Description

O utrci

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar. Utrka se održava 07.09.2024. godine sa startom u 08:00 sati za utrku od 40,0 km (visinska razlika 1845 m), 10:00 sati za utrku 20,0 km (visinska razlika od oko 950 m), 10:30 sati za utrku 14,0 km (visinska razlika 600 m) te 11:00 sati za utrku 8,0 km (visinska razlika 350 m). Kraće utrke prolaze većim dijelom šumskim stazama, a manjim dijelom makadamom i asfaltom, dok duža utrka prolazi velikim dijelom šumskim stazama preko planine Klek. Za utrku od 8,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica, za utrku od 14,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i jednu kontrolnu okrjepnu stanicu, za utrku od 20,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i 2 kontrolne dok utrka od 40,0 km ima 3 glavne okrjepne stanice i 3 kontrolne stanice.

Vremenski limit utrke od 8,0 km je 3 sata, utrke od 14,0 km je 3 sata, utrke od 20,0 km je 4,5 sata, a utrke od 40,0 km je 8 sati.

Satnica utrke

Subota 07.09.2024. Ogulin, Bivša vojarna Sveti Petar.

Kosjenka 14,0 km

07:00-10:15 Potvrda prijava i preuzimanje startnih bojeva

10:25 Kratke upute prije starta

10:30 Start utrke

Nagrade

U muškoj i ženskoj kategoriji za prva tri mjesta dodjeljivat će se nagrade organizatora i sponzora.

Startnina i uplata startnine

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni paket (finišerska medalja, startni broj, majica (hoodie ili dry fit ovisno o datumu uplate), voda, ručak), mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, osiguranje HGSS-a, hranu i piće na okrijepnim stanicama te eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tijekom utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (Tintilinić, dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

Za utrke Stribor, Kosjenka, Jagor i Regoč moguće je odabrati i osnovni paket koji iznosi 15 € te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Startnina se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora.

 

Podaci za uplatu startnine:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank
OIB 23057039320
SWIFT/BIC ESBCHR22
IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: Kosjenka - Ime natjecatelja

Više informacija na:

https://ogulintrail.com/ 

https://www.facebook.com/ogulintrail/

Podaci za prijavu na www.stotinka.hr

Ime i prezime natjecatelja

Spol

Država

Mobitel

e-mail

Klub – kao opcija

Vrsta obroka: (mesni/vegetarijanski/bez obroka)

Majica sa odabirom veličine

 

Prijave i uplate najkasnije do 28.08.2024. u 23:59 sati

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket.

Regulations

Pravila utrke

 

ORGANIZACIJA

Trail utrku „Ogulin Trail“ organizira Društvo za sportsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, obrok, majicu (hoodie majica ili dry fit ovisno u vremenu uplate startnine) vodu, finišersku medalju, hranu i piće na okrijepnim stanicama, osiguranje HGSS-a i eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tokom utrke.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati. Svima koji utrku prijave i uplate do tog datuma i koji su odabrali puni startni paket bit će osiguran startni paket.

Moguće je odabrati i osnovni paket koji se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/3655219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Svi natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da se na utrci natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.

Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.

Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da su zdravstveno osigurani i da posjeduju odgovarajuću opremu.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva svatko od natjecatelja dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele trke.

Mobitel mora biti napunjen i upaljen za cijelo vrijeme trajanja utrke.

 

UTRKA

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar.

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici (https://www.facebook.com/ogulintrail/), instagram profilu, web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Detalje o utrci kao i kategorije utrka pogledati na infu o utrci.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na utrku vrši se preko web portala stotinka.hr. Nakon izvršene prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: "Kosjenka - Ime i prezime natjecatelja"

 

Strani državljani mogu uplatiti startninu na dan utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

 

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 07:00 sati do 15 minuta prije starta svake utrke.

Prva 3 natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

OPREMA

Od obavezne opreme svaki natjecatelj mora imati:

- Napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati natjecatelja

- Natjecateljski broj (osigurava organizator)

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su:

- ruksak ili pojas oko struka

- hrana (energetska pločica ili nešto slično)

- mjeh/bočica vode

- zviždaljka

- prva pomoć (elastični zavoj, prvi zavoj, kompresa, flasteri)

- jakna za zaštitu od kiše / vjetra

- kapa

 

Preporučena oprema:

- štapovi za hodanje

- krema za zaštitu od sunca

- rezervna odjeća

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno se mora skinuti nakon završetka utrke.

 

OKRIJEPNE STANICE

Na stazi će biti postavljena jedna okrjepna stanica sa pićem i hranom te jedna kontrolna stanica.

 

KONTROLNE TOČKE

Pored okrijepne stanice na utrci će biti nekoliko kontrolnih točaka na kojima se nalaze kontrolori. Oni vode evidenciju prolaza natjecatelja.

U slučaju bilo kakvog nesportskog ponašanja ili nepoštivanja pravila i propisa utrke o istom obavještavaju žiri utrke koji odlučuje o diskvalifikaciji natjecatelja.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima. Većina puteva označena je planinarskim markacijama.

Bez obzira na planinarske oznake, staza će dodatno biti označena trakama, tabelama (na bitnim križanjima), natpisima i strelicama na tlu (asfalt).

Na mjestima gdje nema odvajanja puteva ni skretanja, razmak između oznaka bit će maksimalno 100m.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 3 sata.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke te informirati kontrolore na tim točkama kako bi organizator osigurao njihov povratak na start/cilj.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke.

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

- ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune

- korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke

- zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima

- korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke

- ne pomaganja natjecateljima u nevolji

- nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru

- nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a

- odlaska sa kontrolne točke/okrijepne stanice nakon određenog vremenskog limita

- neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

- 3 predstavnika organizatora

- Direktor utrke.

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede, te ukoliko niste u mogućnosti direktno obavijestiti kontrolore na stazi o eventualnoj povredi Vas ili drugih natjecatelja, kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852

Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE – OTKAZIVANJE UTRKE - ODUSTAJANJE OD NASTUPA NA UTRCI

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave naprave izmjene na stazi, okrijepnim stanicama, mjestima liječničke službe i spašavatelja. U slučaju izvanrednih događaja i utjecaja više sile (vremenskih neprilika, ratnog stanja, pandemija, potresa ili sličnih nepogoda koje mogu spriječiti održavanje utrke u navedenom terminu) organizator zadržava pravo odgode utrke te se početak utrke može odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

Ukoliko natjecatelj koji je već izvršio uplatu startnine bude spriječen prisustvovati na utrci, organizator daje mogućnost povrata 50% iznosa uplaćene startnine ili prebacivanje startnine na sljedeću godinu.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, osim na okrijepnim stanicama. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Utrku osigurava Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin i Policija Republike Hrvatske, PU Karlovačka, PP Ogulin.

 

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.

DSR KOCI Ogulin

Jagor 20,0 km | +1 ITRA point 07.09.2024. 10:00 07.09.2024. 14:30 20 km 950 m 950 m More...

Finished :: 75 registered, 62 paid, 56 numbered, 19 - REG 55 - FIN 1 - DSQ

Registered Competitors Results

Description

O utrci

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar. Utrka se održava 07.09.2024. godine sa startom u 08:00 sati za utrku od 40,0 km (visinska razlika 1845 m), 10:00 sati za utrku 20,0 km (visinska razlika od oko 950 m), 10:30 sati za utrku 14,0 km (visinska razlika 600 m) te 11:00 sati za utrku 8,0 km (visinska razlika 350 m). Kraće utrke prolaze većim dijelom šumskim stazama, a manjim dijelom makadamom i asfaltom, dok duža utrka prolazi velikim dijelom šumskim stazama preko planine Klek. Za utrku od 8,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica, za utrku od 14,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i jednu kontrolnu okrjepnu stanicu, za utrku od 20,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i 2 kontrolne dok utrka od 40,0 km ima 3 glavne okrjepne stanice i 3 kontrolne stanice.

Vremenski limit utrke od 8,0 km je 3 sata, utrke od 14,0 km je 3 sata, utrke od 20,0 km je 4,5 sata, a utrke od 40,0 km je 8 sati.

Satnica utrke

Subota 07.09.2024. Ogulin, Bivša vojarna Sveti Petar.

Jagor 20,0 km

07:00-09:45 Potvrda prijava i preuzimanje startnih bojeva

09:55 Kratke upute prije starta

10:00 Start utrke

Nagrade

U muškoj i ženskoj kategoriji za prva tri mjesta dodjeljivat će se nagrade organizatora i sponzora.

Startnina i uplata startnine

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni paket (finišerska medalja, startni broj, majica (hoodie ili dry fit ovisno o datumu uplate), voda, ručak), mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, osiguranje HGSS-a, hranu i piće na okrijepnim stanicama te eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tijekom utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (Tintilinić, dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

Za utrke Stribor, Kosjenka, Jagor i Regoč moguće je odabrati i osnovni paket koji iznosi 15 € te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Startnina se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora.

 

Podaci za uplatu startnine:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank
OIB 23057039320
SWIFT/BIC ESBCHR22
IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: Jagor - Ime natjecatelja

Više informacija na:

https://ogulintrail.com/ 

https://www.facebook.com/ogulintrail/

Podaci za prijavu na www.stotinka.hr

Ime i prezime natjecatelja

Spol

Država

Mobitel

e-mail

Klub – kao opcija

Vrsta obroka: (mesni/vegetarijanski/bez obroka)

Majica sa odabirom veličine

 

Prijave i uplate najkasnije do 28.08.2024. u 23:59 sati

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket.

Regulations

Pravila utrke

 

ORGANIZACIJA

Trail utrku „Ogulin Trail“ organizira Društvo za sportsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, obrok, majicu (hoodie majica ili dry fit ovisno u vremenu uplate startnine) vodu, finišersku medalju, hranu i piće na okrijepnim stanicama, osiguranje HGSS-a i eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tokom utrke.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati. Svima koji utrku prijave i uplate do tog datuma i koji su odabrali puni startni paket bit će osiguran startni paket.

Moguće je odabrati i osnovni paket koji se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/3655219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Svi natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da se na utrci natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.

Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.

Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da su zdravstveno osigurani i da posjeduju odgovarajuću opremu.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva svatko od natjecatelja dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele trke.

Mobitel mora biti napunjen i upaljen za cijelo vrijeme trajanja utrke.

 

UTRKA

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar.

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici (https://www.facebook.com/ogulintrail/), instagram profilu, web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Detalje o utrci kao i kategorije utrka pogledati na infu o utrci.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na utrku vrši se preko web portala stotinka.hr. Nakon izvršene prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: "Jagor - Ime i prezime natjecatelja"

 

Strani državljani mogu uplatiti startninu na dan utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

 

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 07:00 sati do 15 minuta prije starta svake utrke.

Prva 3 natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

OPREMA

Od obavezne opreme svaki natjecatelj mora imati:

- Napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati natjecatelja

- Natjecateljski broj (osigurava organizator)

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su:

- ruksak ili pojas oko struka

- hrana (energetska pločica ili nešto slično)

- mjeh/bočica vode

- zviždaljka

- prva pomoć (elastični zavoj, prvi zavoj, kompresa, flasteri)

- jakna za zaštitu od kiše / vjetra

- kapa

 

Preporučena oprema:

- štapovi za hodanje

- krema za zaštitu od sunca

- rezervna odjeća

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno se mora skinuti nakon završetka utrke.

 

OKRIJEPNE STANICE

Na stazi će biti postavljena jedna okrjepna stanica sa pićem i hranom te dvije kontrolne stanice.

 

KONTROLNE TOČKE

Pored okrijepne stanice na utrci će biti nekoliko kontrolnih točaka na kojima se nalaze kontrolori. Oni vode evidenciju prolaza natjecatelja.

U slučaju bilo kakvog nesportskog ponašanja ili nepoštivanja pravila i propisa utrke o istom obavještavaju žiri utrke koji odlučuje o diskvalifikaciji natjecatelja.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima. Većina puteva označena je planinarskim markacijama.

Bez obzira na planinarske oznake, staza će dodatno biti označena trakama, tabelama (na bitnim križanjima), natpisima i strelicama na tlu (asfalt).

Na mjestima gdje nema odvajanja puteva ni skretanja, razmak između oznaka bit će maksimalno 100m.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 3 sata.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke te informirati kontrolore na tim točkama kako bi organizator osigurao njihov povratak na start/cilj.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke.

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

- ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune

- korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke

- zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima

- korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke

- ne pomaganja natjecateljima u nevolji

- nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru

- nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a

- odlaska sa kontrolne točke/okrijepne stanice nakon određenog vremenskog limita

- neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

- 3 predstavnika organizatora

- Direktor utrke.

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede, te ukoliko niste u mogućnosti direktno obavijestiti kontrolore na stazi o eventualnoj povredi Vas ili drugih natjecatelja, kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852

Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE – OTKAZIVANJE UTRKE - ODUSTAJANJE OD NASTUPA NA UTRCI

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave naprave izmjene na stazi, okrijepnim stanicama, mjestima liječničke službe i spašavatelja. U slučaju izvanrednih događaja i utjecaja više sile (vremenskih neprilika, ratnog stanja, pandemija, potresa ili sličnih nepogoda koje mogu spriječiti održavanje utrke u navedenom terminu) organizator zadržava pravo odgode utrke te se početak utrke može odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

Ukoliko natjecatelj koji je već izvršio uplatu startnine bude spriječen prisustvovati na utrci, organizator daje mogućnost povrata 50% iznosa uplaćene startnine ili prebacivanje startnine na sljedeću godinu.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, osim na okrijepnim stanicama. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Utrku osigurava Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin i Policija Republike Hrvatske, PU Karlovačka, PP Ogulin.

 

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.

DSR KOCI Ogulin

Regoč 40,0 km | +2 ITRA points 07.09.2024. 08:00 07.09.2024. 16:00 40 km 1845 m 1845 m More...

Finished :: 45 registered, 33 paid, 29 numbered, 16 - REG 28 - FIN 1 - DSQ

Registered Competitors Results

Description

O utrci

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar. Utrka se održava 07.09.2024. godine sa startom u 08:00 sati za utrku od 40,0 km (visinska razlika 1845 m), 10:00 sati za utrku 20,0 km (visinska razlika od oko 950 m), 10:30 sati za utrku 14,0 km (visinska razlika 600 m) te 11:00 sati za utrku 8,0 km (visinska razlika 350 m). Kraće utrke prolaze većim dijelom šumskim stazama, a manjim dijelom makadamom i asfaltom, dok duža utrka prolazi velikim dijelom šumskim stazama preko planine Klek. Za utrku od 8,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica, za utrku od 14,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i jednu kontrolnu okrjepnu stanicu, za utrku od 20,0 km postoji jedna glavna okrjepna stanica i 2 kontrolne dok utrka od 40,0 km ima 3 glavne okrjepne stanice i 3 kontrolne stanice.

Vremenski limit utrke od 8,0 km je 3 sata, utrke od 14,0 km je 3 sata, utrke od 20,0 km je 4,5 sata, a utrke od 40,0 km je 8 sati.

Satnica utrke

Subota 07.09.2024. Ogulin, Bivša vojarna Sveti Petar.

Regoč 40,0 km

07:00-07:45 Potvrda prijava i preuzimanje startnih bojeva

07:55 Kratke upute prije starta

08:00 Start

Nagrade

U muškoj i ženskoj kategoriji za prva tri mjesta dodjeljivat će se nagrade organizatora i sponzora.

Startnina i uplata startnine

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni paket (finišerska medalja, startni broj, majica (hoodie ili dry fit ovisno o datumu uplate), voda, ručak), mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, osiguranje HGSS-a, hranu i piće na okrijepnim stanicama te eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tijekom utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (Tintilinić, dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

Za utrke Stribor, Kosjenka, Jagor i Regoč moguće je odabrati i osnovni paket koji iznosi 15 € te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Startnina se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora.

 

Podaci za uplatu startnine:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank
OIB 23057039320
SWIFT/BIC ESBCHR22
IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: Regoč - Ime natjecatelja

Više informacija na:

https://ogulintrail.com/ 

https://www.facebook.com/ogulintrail/

Podaci za prijavu na www.stotinka.hr

Ime i prezime natjecatelja

Spol

Država

Mobitel

e-mail

Klub – kao opcija

Vrsta obroka: (mesni/vegetarijanski/bez obroka)

Majica sa odabirom veličine

 

Prijave i uplate najkasnije do 28.08.2024. u 23:59 sati

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket.

Regulations

Pravila utrke

 

ORGANIZACIJA

Trail utrku „Ogulin Trail“ organizira Društvo za sportsku rekreaciju KOCI iz Ogulina (u daljnjem tekstu organizator).

 

STARTNINA I UPLATA STARTNINE

Startnina uključuje organizaciju utrke, startni broj, mjerenje vremena putem web portala stotinka.hr, obrok, majicu (hoodie majica ili dry fit ovisno u vremenu uplate startnine) vodu, finišersku medalju, hranu i piće na okrijepnim stanicama, osiguranje HGSS-a i eventualni prijevoz do cilja u slučaju odustajanja tokom utrke.

Prijave i uplate mogu se napraviti najkasnije do 28.08.2024. do 23:59 sati. Svima koji utrku prijave i uplate do tog datuma i koji su odabrali puni startni paket bit će osiguran startni paket.

Moguće je odabrati i osnovni paket koji se uplaćuje isključivo uplatom na bankovni račun organizatora te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, mjerenje vremena, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa.

Nakon navedenog datuma, prijave su moguće samo na dan utrke kod organizatora, te će za natjecatelja u tom slučaju biti osiguran startni broj, korištenje okrjepa i ručak, bez startnog paketa, a iznos startnine plaća se kao da je odabran puni startni paket. Dodatne informacije mogu se dobiti na e-mail: ogulintrail@gmail.com, te na kontakt telefon: 091/3655219 (Dario).

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Svi natjecatelji svojom prijavom izravno su suglasni da se na utrci natječu na osobnu odgovornost, da su upoznati sa pravilima i propisima utrke kojih će se pridržavati, te da su upoznati sa mogućim rizicima koje ovo natjecanje sadrži.

Svojom prijavom natjecatelji se odriču mogućnosti prenošenja odgovornosti na organizatora utrke bilo prema natjecateljima ili trećim osobama.

Svojom prijavom natjecatelji potvrđuju da su u odgovarajućoj psiho-fizičkoj kondiciji primjerenoj za ovakvu vrstu natjecanja, da su zdravstveno osigurani i da posjeduju odgovarajuću opremu.

Prilikom preuzimanja startnih brojeva svatko od natjecatelja dužan je organizatoru ostaviti svoj broj mobitela kojeg će imati tokom cijele trke.

Mobitel mora biti napunjen i upaljen za cijelo vrijeme trajanja utrke.

 

UTRKA

Utrka "Ogulin Trail" održava se u gradu Ogulinu. Start i cilj utrke je u bivšoj vojarni Sveti Petar.

Link na Google street view:
https://www.google.com/maps/place/45%C2%B015'55.3%22N+15%C2%B012'21.6%22E/@45.2653738,15.2038213,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.2653702!4d15.20601?hl=hr

Utrka se održava na dan kojeg odredi organizator, a koji je oglašen na službenim stranicama utrke (https://ogulintrail.com/), facebook stranici (https://www.facebook.com/ogulintrail/), instagram profilu, web portalu preko koje se vrši prijava i ostalim javnim glasilima.

Detalje o utrci kao i kategorije utrka pogledati na infu o utrci.

 

PRIJAVE I REGISTRACIJE

Prijava natjecatelja na utrku vrši se preko web portala stotinka.hr. Nakon izvršene prijave potrebno je izvršiti uplatu startnine na račun organizatora do datuma navedenog u infu utrke.

Uplata startnine vrši se općom uplatnicom na žiro račun organizatora:

Primatelj: Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Adresa: Dobrina ulica bb, 47300 Ogulin

IBAN: HR1024020061100125057

Model: HR00

Poziv na broj: 2358-06-2024

 

Za uplate iz inozemstva:

Erste&Steiermaerkiche Bank

OIB 23057039320

SWIFT/BIC ESBCHR22

IBAN HR1024020061100125057

Opis ili svrha plaćanja: "Regoč - Ime i prezime natjecatelja"

 

Strani državljani mogu uplatiti startninu na dan utrke.

Startnina, ovisno o utrci i sadržaju startnog paketa iznosi:

01.06.-28.08. - 10 € (dječja; 1,5 km)

01.06.-07.08. - 27 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 20 € (Stribor; 8,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Kosjenka; 14,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 37 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 30 € (Jagor; 20,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

01.06.-07.08. - 42 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu hoodie majica

01.06.-28.08. - 35 € (Regoč; 40,0 km) - u startnom paketu dry fit majica

 

Registracija prijavljenih natjecatelja vrši se na dan utrke u vremenu od 07:00 sati do 15 minuta prije starta svake utrke.

Prva 3 natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

OPREMA

Od obavezne opreme svaki natjecatelj mora imati:

- Napunjen i upaljen mobitel na kojeg organizator u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija tokom trke može kontaktirati natjecatelja

- Natjecateljski broj (osigurava organizator)

Ostala oprema je neobavezna, ali organizator sugerira i predlaže da svatko od natjecatelja ima odgovarajuću opremu koja je neophodna za ovakvu vrstu natjecanja, kao što su:

- ruksak ili pojas oko struka

- hrana (energetska pločica ili nešto slično)

- mjeh/bočica vode

- zviždaljka

- prva pomoć (elastični zavoj, prvi zavoj, kompresa, flasteri)

- jakna za zaštitu od kiše / vjetra

- kapa

 

Preporučena oprema:

- štapovi za hodanje

- krema za zaštitu od sunca

- rezervna odjeća

 

NATJECATELJSKI BROJEVI

Prilikom registracije svaki natjecatelj će dobiti startni broj.

Startni broj se mora nositi tijekom cijele utrke, sprijeda, i ne smije biti prekriven ruksakom ili odjevnim predmetima, te mora biti jasno vidljiv. Startni broj obavezno se mora skinuti nakon završetka utrke.

 

OKRIJEPNE STANICE

Na stazi će biti postavljene tri okrjepne stanice sa pićem i hranom te tri kontrolne stanice.

 

KONTROLNE TOČKE

Pored okrijepne stanice na utrci će biti nekoliko kontrolnih točaka na kojima se nalaze kontrolori. Oni vode evidenciju prolaza natjecatelja.

U slučaju bilo kakvog nesportskog ponašanja ili nepoštivanja pravila i propisa utrke o istom obavještavaju žiri utrke koji odlučuje o diskvalifikaciji natjecatelja.

 

OZNAKE NA STAZI

Utrka prolazi šumskim stazama, puteljcima i makadamskim putevima. Većina puteva označena je planinarskim markacijama.

Bez obzira na planinarske oznake, staza će dodatno biti označena trakama, tabelama (na bitnim križanjima), natpisima i strelicama na tlu (asfalt).

Na mjestima gdje nema odvajanja puteva ni skretanja, razmak između oznaka bit će maksimalno 100m.

 

VREMENSKI LIMITI

Vrijeme za završetak utrke je ograničeno i ono iznosi 8 sati.

 

ODUSTAJANJE

Natjecatelji koji tijekom utrke odluče odustati moraju nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke te informirati kontrolore na tim točkama kako bi organizator osigurao njihov povratak na start/cilj.

Ukoliko je odustajanje uzrokovano povredom i ukoliko natjecatelj nije u mogućnosti nastaviti do najbliže kontrolne točke, okrijepne stanice ili cilja utrke, natjecatelji su dužni kontaktirati organizatora putem mobitela.

 

DISKVALIFIKACIJA

Diskvalifikacija znači automatsko isključivanje natjecatelja iz utrke.

Natjecatelji će biti diskvalificirani zbog sljedećeg:

- ostavljanja otpada duž staze te ugrožavanja flore i faune

- korištenja bilo kakvih prijevoznih sredstava tijekom utrke

- zamjene natjecateljskog broja sa drugim natjecateljem/natjecateljima

- korištenja kratica i neoznačenih puteva, te kretanje van označene staze utrke

- ne pomaganja natjecateljima u nevolji

- nesportskog ponašanja i/ili uvredljivih riječi prema drugim natjecateljima/organizatoru

- nepoštivanja odluka od strane organizatora, kontrolora, doktora ili HGSS-a

- odlaska sa kontrolne točke/okrijepne stanice nakon određenog vremenskog limita

- neprimjerenih sadržaja na fotografijama / video snimkama objavljenim nakon utrke kojima se vrijeđaju drugi natjecatelji ili organizator utrke

 

PRIGOVORI I ŽALBE

Prigovori i žalbe podnose se direktoru utrke u pisanom obliku po završetku natjecanja, najkasnije 1h prije službenog proglašenja pobjednika.

Žiri utrke razmotrit će sve eventualne prigovore i žalbe te donijeti konačno rješenje.

 

NAGRADE

Prva tri natjecatelja u muškoj i ženskoj kategoriji dobivaju medalje i nagrade.

 

ŽIRI UTRKE / DIREKTOR UTRKE

Žiri utrke sačinjavaju:

- 3 predstavnika organizatora

- Direktor utrke.

 

BROJEVI ORGANIZATORA / u slučaju povrede

Molimo Vas da u slučaju povrede, te ukoliko niste u mogućnosti direktno obavijestiti kontrolore na stazi o eventualnoj povredi Vas ili drugih natjecatelja, kontaktirate organizatora na brojeve u nastavku:

Igor Stipetić: +385 (0)91 151 0852

Dario Marković: +385 (0)91 365 5219

 

PROMJENA STAZE – OTKAZIVANJE UTRKE - ODUSTAJANJE OD NASTUPA NA UTRCI

Organizator zadržava pravo da u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave naprave izmjene na stazi, okrijepnim stanicama, mjestima liječničke službe i spašavatelja. U slučaju izvanrednih događaja i utjecaja više sile (vremenskih neprilika, ratnog stanja, pandemija, potresa ili sličnih nepogoda koje mogu spriječiti održavanje utrke u navedenom terminu) organizator zadržava pravo odgode utrke te se početak utrke može odgoditi najviše za 24 sata. Ukoliko ni tada ne bude moguće održati utrku, utrka će biti otkazana.

Ukoliko natjecatelj koji je već izvršio uplatu startnine bude spriječen prisustvovati na utrci, organizator daje mogućnost povrata 50% iznosa uplaćene startnine ili prebacivanje startnine na sljedeću godinu.

 

ZAŠTITA PRIRODE

Utrka se održava u šumskim predjelima grada Ogulina. Kako bismo sačuvali prirodu u njenom što izvornijem obliku budimo pažljivi prema njoj, sačuvajmo je i uživajmo u njoj. Natjecatelji tijekom utrke ne smiju zagađivati okoliš te uništavati okolnu floru i faunu, ne smiju bacati otpad na stazi, te odlagati smeće na bilo kojoj destinaciji između starta i cilja utrke, osim na okrijepnim stanicama. Natjecatelji koji se ne budu pridržavali navedenih pravila biti će diskvalificirani.

 

SUGLASNOST O MEDIJSKOJ SLOBODI

Prijavom za utrku natjecatelji su suglasni da cjelokupni snimljeni filmski i fotografski materijal može biti javno prikazivan i korišten u promotivne svrhe utrke.

Organizator utrke pridržava sva prava za korištenje, kopiranje i distribuiranje svih snimljenih video i foto materijala.

 

OSIGURANJE TRKE

Utrku osigurava Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS) stanica Ogulin i Policija Republike Hrvatske, PU Karlovačka, PP Ogulin.

 

RASPORED UTRKE

Rasporedi utrka prema raspisu i infu utrke.


Organiser

DSR KOCI Ogulin

Društvo za sportsku rekreaciju KOCI Ogulin

Payment and correction of race results
  • Organiser DSR KOCI Ogulin is responsible for accuracy of race data, opening and closing of registrations and recording of the race fee payment.
  • This website does not have access to the organiser bank account.
  • Please ask the organiser DSR KOCI Ogulin directly regarding the payments and other race information.
  • Any other questions regarding race results should be sent to timing@stotinka.hr
Contact

Website: http://ogulintrail.com/

Email: ogulintrail@gmail.com

Phone: +385 91 151 0852

Address: Dobrina ulica b.b., 47300 Ogulin, CRO - Croatia

Organiser links