Končana :: 13 prijavljeni, 13 Dodeljene štartne številke, 9 - FIN 1 - DNS 3 - DNF
Dogodek - Javno Tekma Prijavljeni tekmovalci Rezultati
RASPIS UTRKE
Datum utrke: 02.06.2018.
Država: Hrvatska
Regija: Istra
Mjesto: Monte Madonna, Šišan
Discipline: treking, mountain bike, kajak, abseil, ronjenje, plivanje
Dužina staze: 40 Km (light kategorija), 80 Km (ultra kategorija)
Kategorije: muški tim, mix tim (M+Ž, Ž+Ž)
Maksimalan broj timova: 100
Vremenski limit za završetak utrke: 12 sati
Start utrke:
Start ultra kategorije 09:00 sati - tehnički sastanak 08:20*
Start light kategorije 11:00 - tehički sastanak 10:20*
(*organizator zadržava pravo promjene satnice starta utrke po kategorijama)
Obavezna osobna oprema:
Bicikla (MTB)
Kaciga za biciklu
Čeona lampa
Boca ili mijeh s vodom (minimalno 0,75 l)
ABSAIL – ULTRA: Gri-gri ili Petzl Stop, penjački pojas (UIAA)
Obvezna oprema za tim:
Topografska karta (osigurava organizator)
Mini prva pomoć
Astrofolija
Kompas
Mobitel
Preporučena oprema:
Dry bag
Zaštita za mobitel od vlage i vode
Predaja opreme (bicikla, vlastita vesla) – Monte Madonna (Svetica), Šiušan
ULTRA kategorija 01.06. od 17:00 do 20:00 na dan utrke 02.06. od 07:00 do 08:00
LIGHT kategoriju 01.06. od 17:00 do 20:00 na dan utrke 02.06. od 07:00 do 09:00
Prijava i preuzimanje startnih paketa - Monte Madonna (Svetica), Šiušan
ULTRA kategorija 01.06. od 17:00 do 20:00 na dan utrke 02.06. od 07:00 do 08:00
LIGHT kategrija 02.06. od 17:00 do 20:00 na dan utrke 02.06. od 07:00 do 09:00
VAŽNA NAPOMENA:
Nepridržavanjem pravila predaje opreme i njihovih satnica, timovi NEĆE MOĆI nastupiti na utrci.
Startnina po timu:
Za rane prijave do 01.05.2018.
Ultra kategorija: 500 Kn
Light kategorija: 400 Kn
Za prijave nakon 01.05.2018
Ultra kategorija: 600 Kn
Light kategorija: 500 Kn
Za prijave nakon 01.05.2018.
Prijave zatvaramo 20.05.2018.
Plaćanje startnine:
tim se smatra prijavljenim uplatom startnine
timu sa vlastitim kajakom ne umanjujemo startninu
PULS EVENTS j.d.o.o. Jadreški 31, Ližnjan
IBAN: HR6623600001102659777 - Zagrebačka banka d.d.
SWIFT: ZABAHR2X
Opis plaćanja: AR2018 + ime tima
NAPOMENA: Nakon uplate startnine, zbog odustajanja, ozljeda člana time ili bilo kakve nemogućnosti dolaska na utrku, startnine nećemo biti u mogućnosti refundirati.
U startninu ulazi:
Nagrade:
Sponzorske nagrade za prva 3 mjesta po kategoriji
1.1. U utrci sudjeluju 2-člane ekipe, neovisno o spolu, i natječu se u istoj kategoriji.
1.2. Nagrade se dodjeljuju za prva tri mjesta u muškoj, kao i u mješovitoj kategoriji, ukoliko na utrci sudjeluje više od 5 mješovitih timova. Mješovite timove čine Ž + Ž i M + Ž.
1.3. Ekipu čine 2 natjecatelja starija od 18 godina. Ukoliko je natjecatelj mlađi od 18 godina njegov roditelj ili skrbnik obavezan je potpisati izjavu o odricanju odgovornosti organizatora.
1.4. Svi se natjecatelji natječu na vlastitu odgovornost. Prije početka utrke, svi natjecatelji moraju potpisati izjavu kojom potvrđuju da su upoznati sa svim pravilima i uputama utrke te da ih u cijelosti prihvaćaju.
1.5. Od početka do kraja utrke natjecatelji moraju nositi obaveznu opremu propisanu pravilnikom.
1.6. Svi natjecatelji moraju biti zdravstveno osigurani.
1.7. Prilikom prijave natjecatelji obavezno moraju navesti ime ekipe, imena natjecatelja te sve ostale zatražene podatke.
2.1. Organizator priskrbljuje potrebne topografske karte.
2.2. Natjecatelji se sami moraju pobrinuti za hranu i piće tijekom cijelog trajanja utrke.
2.3. U slučaju da liječnik ili službena osoba (organizator, voditelj natjecanja, HGSS,...) ustanovi da je član ekipe ozlijeđen, tj. onemogućen nastaviti natjecanje, ekipa će biti isključena iz utrke.
2.4. Ekipa koja stigne na kontrolnu točku nakon povlačenja ili isključenja iz utrke, natjecanje mora nastaviti po uputama organizatora (prečacem ili povratkom na cilj).
2.5. Dolazak ekipe na kontrolnu točku je valjan samo ako oba člana ekipe stignu na kontrolnu točku istodobno osim u slučajevima gdje organizator utrke to dozvoljava drugačije.
2.6. Natjecatelji moraju poštivati redoslijed kontrolnih točaka, osim ako izmjenama pravila ne bude drugačije odlučeno.
2.7. Natjecatelji ne smiju primati pomoć od drugih, osim ako izmjenama pravila ne bude drugačije odlučeno.
2.8. Dozvoljeni razmak između natjecatelja istog tima je 100 m. U slučaju nepoštivanja ovog pravila ekipa će biti diskvalificirana iz daljnjeg natjecanja
3.1. Natjecatelji se moraju ponašati u skladu sa Zakonom o sigurnosti prometa na cestama ("Narodne novine", broj 105/2004). Za svako kršenje navedenog zakona ekipa će biti kažnjena sa sat vremena koji će biti pridodan ukupnom vremenu ekipe na kraju utrke.
3.2. Dolaskom u cilj dužni ste organizatoru pokazat osobnu i timsku opremu. Za svaki komad osobne i timske obavezne opreme koji nemate dodaje se 30 minuta koje će biti pridodane ukupnom vremenu ekipe.
4.1. Natjecatelji moraju imati obaveznu osobnu opremu i timsku obaveznu opremu koju za propisuje organizator. Organizator pridržava sva prava na provjeru sadržaja obavezne osobne opreme bilo kojeg natjecatelja u bilo koje vrijeme utrke.
4.2. Korištenje GSM uređaja je dopušteno u krajnjoj nuždi ili hitnom slučaju. U sportskom duhu i fair-playu se od natjecatelja očekuje da ne rabe GSM uređaje za komunikaciju između ekipa, odnosno za pridobivanje korisnih informacija od drugih ekipa.
4.3. Korištenje GPS uređaja s kartama nije dopušteno. Ekipa koja koristi takav uređaj za vrijeme utrke će biti diskvalificirana.
4.4. Natjecatelji su odgovorni za oštećenu ili izgubljenu opremu koju dodjeljuje organizator te su u tom slučaju dužni organizatoru nadoknaditi nastalu štetu.
4.5. Organizator ne odgovara za osobnu opremu natjecatelja koju sami oštete ili izgube.
5.1. Natjecatelji koji nemaju vlastiti kajak zadužiti će ga kod organizatora, zajedno sa veslima i pojasevima (2 kom).
5.2. U slučaju gubitka ili oštećenja opreme organizator zadržava pravo naplate opreme po tržnoj cijeni.
5.3. Jednom kada ste uzeli kajak strogo je zabranjeno mijenjati kajake. Isto vrijedi i za vesla. U slučaju da uzmete drugi kajak, odnosno zamijenite ga, biti ćete kažnjeni sa 1 sat koji će biti dodan vašem ukupnom vremenu na kraju utrke.
5.4. Na utrci postoje privatni kajaci koji su dobro označeni. Ona ekipa koja uzme nečiji privatni kajak ili privatna vesla biti će diskvalificirana i neće moći nastaviti daljnje natjecanje.
6.1. Za svako nesportsko ponašanje, uništavanje okoliša ili opreme (bilo opreme organizatora, bilo opreme drugih ekipa) ekipa će biti isključena iz utrke. Natjecatelji su za svoje ponašanje tijekom utrke kazneno, materijalno i moralno odgovorni na temelju važećih zakona u Republici Hrvatskoj, a sudjelovanjem u utrci izjavljuju da protiv organizatora neće pokrenuti građanski i/ili kazneni spor.
6.2. Ekipa kojoj nedostaju 3 ili više kontrolnih točki.
6.3. Ekipa koja sakupi 90 ili više kaznenih minuta
7.1. Sve žalbe natjecatelji moraju podnijeti organizatoru u pisanom obliku najkasnije 30 minuta po objavi neslužbenih rezultata utrke. Žalbe podnijete nakon isteka roka neće biti uvažene čak i ako su opravdane. Službeni rezultati su konačni.
8.1. Ukoliko se neka od ekipa izgubi tijekom utrke, organizator će poduzeti mjere kojima će osigurati povratak ekipe na cilj ili upute za daljnje natjecanje.
8.2. Članovi organizacije i praćenja utrke mogu po vlastitoj prosudbi u slučaju potrebe za pomicanjem ili ukidanjem kontrolne točke sami pomaknuti ili ukinuti kontrolnu točku na način koji neće oštetiti ili zakinuti nijednu ekipu.
8.3. Pravo tumačenja ovog pravilnika ima organizator.
8.4. Natjecatelji su suglasni da se cjelokupni filmski i fotografski materijal iskoristi u medijima s namjenom promocije utrke.
8.5. Ekipe koje se neće pridržavati gore navedenih pravila će biti isključene iz daljnjeg natjecanja.
SRK PulsSportsko rekreacijski klub PULS |
Plačilo in korekcija rezultatov dirke |
|
Kontakt |
Spletna stran: www.srkpuls.hr Email: srkpuls@gmail.com Telefon: +385 (0)98 1707747 Naslov: Jadreški 31, Ližnjan, CRO - Croatia |
Organizatorjevi linki |
Facebook: https://www.facebook.com/pages/SRK-PULS/382927361864929 |
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8091l58tM0w |