MK Velika Gorica

2. Sretna trka 2018 - Glavna utrka na 12 km 21.07.2018. 10:30 21.07.2018. 12:00 12 km 350 m 350 m Više...

Završena :: 84 prijavljeno, 61 plaćeno, 60 s brojem,

Prijava natjecatelja na utrku :: 2. Sretna trka 2018 - Glavna utrka na 12 km

Događaj - Javno Utrka Prijavljeni natjecatelji Rezultati
Broj prijavljenih natjecatelja: 84
Broj uplaćenih startnina: 61
Kraj prijava: 13.07.2018. 23:59
Start: 21.07.2018. 10:30

Prijave na utrku su zatvorene.
Prijavljeni natjecatelji

2. Sretna trka 2018. – brdska trka u selu Gornji Kuti

Glavna utrka na 12 km

 

Trka će se održati u subotu, 21. srpnja 2018. godine, u 10:30 sati, sa startom i ciljem kod lovačkog doma Lazica u selu Gornji Kuti – Brod Moravice, Gorski Kotar.


Organizator utrke: Maraton klub Velika Gorica

Suorganizator utrke: Hrvatska čitaonica sela Gornji Kuti

Pokrovitelji utrke:

  • Primorsko-goranska županija
  • Općina Brod Moravice

Nagrade za glavnu trku:
Svaki sudionik glavne utrke dobiva finišersku medalju i poklon paket u kojem se nalazi majica s otiskom motiva trke, bon za hranu, osvježavajuće piće i promotivni materijali. U sklopu glavne trke, najboljima u ukupnom poretku (u muškoj i ženskoj kategoriji) bit će dodjeljeni unikatni suveniri s obilježjima Trke, izrađeni od majstora iz goranskog kraja te novčane nagrade kako slijedi:

Mjesto

Iznos nagrade (M i Ž)

1.

1.000,00 kn

2.

500,00 kn

3.

300,00 kn

Pobjednici po dobnim kategorijama dobivaju medalje. Svim natjecateljima osigurana je okrijepa i goranska hrana poslije trke!

Starosne kategorije i godišta (sukladno HUVA pravilniku):

  • Muškarci (M): MU22 (16-22), MS (23-34), M35 (35-39), M40 (40-44), M45 (45-49), M50 (50-54), M55 (55-59), M60 (60-64), M65 (65-69), M70 (70 i više)
  • Žene (Ž): ŽU22 (16-22), ŽS (23-34), Ž35 (35-39), Ž40 (40-44), Ž45 (45-49), Ž50 (50-54), Ž55 (55-59), Ž60 (60 i više)

Satnica:

  • 06:00 – polazak autobusa za selo Gornji Kuti iz Zagreba
  • 07:30 – 09:30 – dobrodošlica, preuzimanje stratnih paketa i kasne registracije
  • 10:00 – pozdrav gostiju i početak programa
  • 10:30 – start Glavne utrke (12 km)
  • 10:45 – start Utrke građana i Nordic walking-a (7,5 km)
  • 10:50 – start Hodanja u slobodnom stilu na 7,5 km – van natjecateljskog dijela!
  • 14:00 – proglašenje pobjednika Utrke građana i Nordic Walking-a
  • 14:30 – proglašenje pobjednika Glavne trke
  • 15:00 – zatvaranje natjecateljskog dijela 2.Sretne trke 2018. (program će se nastaviti sa zabavnim sadržajima lokalnog organizatora)

Kotizacija za glavnu utrku iznosi:

  • Rane prijave s uplatom do 31.05.2018. – 100 kn
  • Redovne prijave s uplatom od 01.06.2018. – 13.07.2018. – 120 kn
  • Nakon 13.07.2018., prijava i uplate moguće su isključivo na sam dan utrke (21.07.2018.) – 150 kn!

Uplatu je potrebno izvršiti na žiro račun kluba: IBAN HR9723600001102397416;
naziv primatelja: Maraton Klub Velika Gorica, HBZ 80, 10410 Velika Gorica;
model: HR00; poziv na broj: 12-2018;
opis plaćanja: ST 12km,  prezime i ime (ako ih je više odvojite zarezom)

Ukoliko plaćate startnine za više osoba OBAVEZNO pošaljite popis ljudi za koje plaćate skupa s potvrdom o plaćanju putem e-pošte na blagajnik@mkvg.hr.


Lokacija i dolazak:

2. Sretna trka 2018. će se održati u selu Gornji kuti sa startom/ciljem kod lovačke kuće “Lazica”.

Organizirali smo autobus koji će prevesti natjecatelje do sela Gorinji Kuti. Autobus kreće s autobusne stanice pokraj zgrade INA-e u Zagrebu (kod Velesajma) u 6:00 sati ujutro, na dan Trke, 21.7.2018. Cijena karte je 60 HRK a prijave su moguće preko donje poveznice. Karte za autobus se trebaju platiti do 13.7.2018.

 

P R I J A V E   Z A   A U T O B U S

 

 

Uplatu naknade za autobus potrebno je izvršiti na žiro račun kluba: IBAN HR9723600001102397416;
naziv primatelja: Maraton Klub Velika Gorica, HBZ 80, 10410 Velika Gorica;
model: HR00; poziv na broj: 12-2018;
opis plaćanja: ST Bus,  prezime i ime (ako ih je više odvojite zarezom)

Napomena: Ukoliko mislite odjednom platiti startninu i autobusnu kartu sve možete obaviti u jednoj transakciji. IBAN, primatelj, model i poziv na broj ostaju isti, samo kod opisa plaćanja stavite „12 km + Bus“, <ime i prezime (ako je više osoba, odvojiti zarezom)>. Naravno, u ovome slučaju ukupan iznos uplate je iznos startnine (ovisno o datumu plaćanja) uvećan za cijenu prijevoza autobusom (60 HRK).

Ukoliko plaćate startnine za više osoba OBAVEZNO pošaljite popis ljudi za koje plaćate skupa s potvrdom o plaćanju putem e-pošte na blagajnik@mkvg.hr.


Nagib i obilježja staze:

Staza je tipa downhill-uphill i nije zahtjevna, zapravo valovita staza s razlikom nadmorskih visina od svega cca. 150 m (najveći nagib počinje na 9. km). Veći dio staze nalazi se na makadam cesti, manji dio je na lokoalnoj asflatnoj cesti (srednji dio Trke), dok zadnji dio staze ( cca. 2 km) je uglavnom šumski put ( i to je najzahtjevniji dio Trke). Staza će biti jasno obilježena, osigurana s redarskom službom, a na 5. i 10. km nalazit će se okrijepne stanice s vodom (te s nizom ugodnih iznenađenja uz stazu koja Vam za sada nećemo otkriti…).

Opći uvjeti Trke:

Glavna utrka je brdska utrka tipa uphill/downhill, dužine 12 km.

Na utrci mogu nastupati samo zdravi natjecatelji i svi trče na vlastitu odgovornost! Registracijom na Trku natjecatelj se odriče mogućnosti prijenosa bilo koje odgovornosti na organizatora Trke te time potvrđuje svoje zdravstveno stanje i sposobnost da može završiti Trku. Organizator će osigurati medicinsku njegu i prvu pomoć za vrijeme natjecateljskog dijela Trke.

Svi natjecatelji moraju biti stariji od 16 godina na dan Trke.

Registracijom na Trku natjecatelj se slaže da organizator može koristiti fotografije snimljene tijekom Trke, prije i nakon Trke za svoje interne potrebe i za objavljivanje na Internet stranicama vezano za Trku i daljnju promociju Trke. Registracijom na Trku natjecatelj se slaže da organizator može koristiti njegove osobne podatke za potrebe izvještavanja o Trci i za njezinu daljnju promociju.

Okrepne stanice su osigurane na startu, za vrijeme trke i na cilju. Na cilju je osigurano dodatno osvježenje s ručkom nakon Trke. Mjerenje vremena će biti elektroničko uz korištenje čipova, a rezultati će biti objavljeni na Internet stranicama mjeritelja vremena odmah nakon završetka Trke.

Startni brojevi trebaju biti postavljeni na prsima natjecatelja i vidljivi tijekom Trke. Pored startnog broja natjecatelj mora imati odgovarajući čip (kojeg dobiva zajedno s uputama u startnom paketu) i bez kojeg mu neće biti zabilježeno vrijeme i prolazak kroz start/cilj. Nedostatak ili nepravilno postavljanje čipa sukladno pravilima povlači posljedicu diskvalifikacije s natjecanja.

Limit Trke na 12 km je 2:00 h (10:00 min/km).

Neslužbeni rezultati Trke bit će objavljeni na Internet stranicama službenog mjeritelja vremena (ovdje) odmah nakon završetka Trke. Pravo žalbe na rezultate je unutar tri (3) dana nakon objave rezultata. Žalbe se upućuju na e-mail adresu mkvg@mkv.hr. Nakon isteka tog roka, rezultati postaju službeni.

Ako drugačije nije navedeno, vrijede HUVA - Pravila i propozicije Trail-Planinskog Kupa.